Ουρές παρατηρούνται και σήμερα Τρίτη, 12/ 5, έξω από τα υποκαταστήματα της ΔΕΗ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, παρά τις χθεσινές συστάσεις του Oργανισμού προς τους καταναλωτές, να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους διαδικτυακά ή τηλεφωνικά, ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός και τη δέσμευση ότι δεν κόβεται το ρεύμα. Η κατάσταση πάντως είναι καλύτερη από χθες, με την αστυνομία να επιτηρεί την τήρηση των αποστάσεων.
Για δεύτερη μέρα σήμερα οι καταναλωτές έχουν συγκεντρωθεί από νωρίς στα καταστήματα της ΔΕΗ στο κέντρο της Αθήνας και στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους.
Σύμφωνα με τον ΣΚΑΙ, στην Αθήνα οι καταναλωτές είναι πολύ λιγότεροι σήμερα, έχουν χωριστεί στα δυο με βάση αν θέλουν να πληρώσουν το λογαριασμό τους ή να κάνουν κάποια άλλη αλλαγή στο συμβόλαιό τους, ενώ οι αποστάσεις τηρούνται σε γενικές γραμμές.
Μεγαλύτερη είναι η ουρά στη ΔΕΗ Θεσσαλονίκης στα δικαστήρια. Ο πρώτος πελάτης έφτασε για να πιάσει σειρά στις 4.45 τα ξημερώματα. Καταναλωτής δήλωσε στον ΣΚΑΪ ότι βρίσκεται από τις 5.30 στη ΔΕΗ και έχει το νούμερο οκτώ. Κατήγγειλε επίσης ότι στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης της ΔΕΗ οι καταναλωτές μπορεί να βρίσκονται στην αναμονή έως και μισή ώρα και χαρακτήρισε «παραμύθια της Χαλιμάς» ότι υπάλληλοι της ΔΕΗ καλούν πίσω τους καταναλωτές για να μην περιμένουν.
Έχει ξεκινήσει την επικοινωνία με τους μεγάλους επικοινωνιακούς παρόχους προκειμένου να πετύχει τη μείωση των χρεώσεων στους συνδρομητές τους, οι οποίοι καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο 11770. Ήδη, έχει συμφωνήσει με τη Wind, η οποία προχώρησε τα τελευταία 24ωρα σε μείωση της χρέωσης κατά 47% για τις κλήσεις από σταθερό τηλέφωνο προς το 11770.
Σημειώνεται ότι χθες Δευτέρα, 11 Μάη, επαναλειτούργησαν περισσότερα από 100 καταστήματα της ΔΕΗ αποκλειστικά για πληρωμές, σύναψη νέων συμβολαίων και αλλαγή στοιχείων συμβολαίων. Όπως επεσήμανε η επιχείρηση:
– Σε όλα τα καταστήματα υπήρξε αυστηρή τήρηση των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας για την προστασίας των εργαζομένων και των πελατών, όπως θερμομέτρηση, ειδικές σημάνσεις για τήρηση αποστάσεων, χρήση μασκών, αντισηπτικά, κ.α.
– Επιπροσθέτως, οι υπάλληλοι των καταστημάτων σε όλη την επικράτεια κατέγραψαν τα στοιχεία 1000 και πλέον πελατών, ώστε να εξυπηρετηθούν από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 εντός της ημέρας και να αποφύγουν έτσι την παραμονή στις ουρές.
– Ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση υπήρξε στο κεντρικό κατάστημα της Αριστείδου, όπου παρατηρήθηκαν από νωρίς το πρωί εικόνες συνωστισμού έξω από τις πύλες εισόδου. Η κατάσταση ομαλοποιήθηκε μετά τις 9:00 π.μ., με τη συνδρομή και της ΕΛΑΣ προκειμένου οι πελάτες να τηρήσουν τις αποστάσεις ασφαλείας, ενώ με απόφαση της διοίκησης της ΔΕΗ το κατάστημα έμεινε ανοιχτό μέχρι αργά το απόγευμα, ώστε να εξυπηρετηθεί και ο τελευταίος πελάτης.
– Η ΔΕΗ συνεχίζει να ενισχύει τα κανάλια επικοινωνίας και εξυπηρέτησης με κάθε τρόπο και ήδη τις τελευταίες ημέρες εξυπηρετεί τους πελάτες της και μέσα από τη σελίδα της στο Facebook απαντώντας σε αιτήματα και μηνύματα.