15 Ιουνίου του σωτηρίου έτους 2019. Πολίτης και πελάτης του ΟΤΕ που διαμένει στο Πόρτο Ράφτη διαπιστώνει ότι δεν έχει Ίντερνετ. Αφού περιμένει λίγα λεπτά τηλεφωνεί στο 13888 (εξυπηρέτηση πελατών ΟΤΕ) για να δηλώσει το πρόβλημα και να ζητήσει να μάθει πότε θα γίνει η αποκατάσταση της βλάβης.

Ο υπάλληλος του ΟΤΕ τον ενημερώνει ότι πρέπει να καταγράψει το αίτημα του για να προωθηθεί στη συνέχεια το αίτημα του στο αρμόδιο τμήμα βλαβών για επίλυση του προβλήματος.

Όλα αυτά έγιναν στις 15 Ιουνίου. Σήμερα έχουμε 26 Ιουνίου και το πρόβλημα παραμένει και με τον ΟΤΕ να… ενημερώνει τον πελάτη ότι “θα ενημερωθεί με sms για την αποκατάσταση της βλάβης”.

Στο μεταξύ ο ατυχής πολίτης, και για σχεδόν 30 χρόνια πελάτης του ΟΤΕ, έχει συνομιλήσει αρκετές φορές με εργαζόμενους στο 13888.

Τη μία φορά του είπαν, μεταξύ άλλων δικαιολογιών, ότι το αίτημα του έχει προωθηθεί προς επίλυση κατά προτεραιότητα!!

Την άλλη φορά ότι θα τον καλέσουν, εντός δίωρου, απ΄ το τμήμα παραπόνων για να καταγράψουν το πρόβλημά του, χωρίς μέχρι σήμερα να έχουν μπει στον κόπο να τον ενημερώσουν.

Την επόμενη φορά ευγενέστατος υπάλληλος του είπε “έχετε δίκιο, αλλά συμβαίνουν αυτά”. Την άλλη φορά αφού παραδέχτηκαν την ακατανόητη καθυστέρηση στην επίλυση του προβλήματος τον ενημέρωσαν ότι μπορεί να ζητήσει “αποχρέωση” στον λογαριασμό του για τις ημέρες που ο ΟΤΕ του έχει αδικαιολογήτως και αναιτίως κομμένο το ίντερνετ.

Στο τελευταίο τηλεφώνημα που έκανε την Τετάρτη 26 Ιουνίου, στις 9.30 το πρωί, ο υπάλληλος τον ενημέρωσε ότι “όπως βλέπει στο σύστημα” ο εκτιμώμενος χρόνος αποκατάστασης της βλάβης είναι εντός της ημέρας ή την Πέμπτη 27 Ιουνίου.

Στην εύλογη απορία του πολίτη γιατί εδώ και 11 ημέρες ο ΟΤΕ δεν φρόντισε να στείλει κάποιο τεχνικό συνεργείο για να ελέγξει τη βλάβη και να την φτιάξει η απάντηση ήταν δεν γνωρίζει.

Στο ερώτημά του, τέλος, πως διάολο γίνεται εν έτη 2019 ο ΟΤΕ να αφήνει 11 ημέρες χωρίς ίντερνετ έναν πελάτη του που τον πληρώνει επί 30 συναπτά έτη δεν έλαβε καμία απάντηση παρά μόνο την… συμπάθεια του ευγενέστατου κατά τα άλλα εργαζόμενου για την ταλαιπωρία του και την παραδοχή ότι “έχει δίκιο”.

Που θα το βρει όμως το δίκιο του ο άτυχος πολίτης; Στον ΟΤΕ ή απ΄ τον ΟΤΕ, σίγουρα όχι!! Αλλά ποιος έχασε το φιλότιμο για να το βρει ο ΟΤΕ.

Υ.Γ.1 Δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος πελάτης είχε πρόβλημα με το Ίντερνετ. Γενικά η περιοχή του Πόρτο Ράφτη έχει πρόβλημα ταχύτητας και συχνών ολιγόλεπτων διακοπών. Εντεκα μέρες όμως χωρίς σύνδεση στο Ίντερνετ για το οποίο χρυσοπληρώνει και στην ώρα του τον ΟΤΕ πρώτη φορά! Και εις… χειρότερα!

Υ.Γ. 2 Απ΄ την Γερμανία ο ΟΤΕ να έστελνε συνεργείο για να αποκαταστήσει, ως έχει υποχρέωση, τη βλάβη του άτυχου πολίτη-καταναλωτή θα είχε φθάσει. Όχι από το Μαρκόπουλο Μεσογαίας (σ.σ διατηρεί γραφείο ο ΟΤΕ) το οποίο απέχει
μόλις 7 χιλιόμετρα!

Υ.Γ.3 Το γεγονός ότι ο δυστυχής πολίτης δήλωσε στο αρμόδιο τμήμα του ΟΤΕ ότι η εργασία του προ υποθέτει την ύπαρξη Ίντερνετ ουδόλως ευαισθητοποίησε ή κινητοποίησε τους αρμοδίους του Οργανισμού Τηλεπικοινωνιών. Μ’ ένα “συγνώμη, συμβαίνουν αυτά”… καθαρίσανε τους λογαριασμούς τους με τον πελάτη τους. Η έτσι νομίζουν.
Α.Π