Την Πέμπτη, στις 17 Αυγούστου, πρόκειται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το σύστημα τηλεδιοίκησης στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λάρισας, το οποίο βρίσκεται αυτές τις ημέρες σε δοκιμαστική λειτουργία από τον ΟΣΕ. Έτσι με την πλήρη λειτουργία της τηλεδιοίκησης θα αποφεύγεται πλέον το λάθος του ανθρώπινου παράγοντα και να αποφεύγοντια τραγωδίες σαν και αυτή που ζήσαμε στα Τέμπη. Μέσω του συγκεκριμένου συστήματος ο σταθμός του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας στη Λάρισα έχει σε πραγματικό χρόνο ενημέρωση για τις αμαξοστοιχίες και τα σημεία που βρίσκονται τα τρένα σε ένα μήκος 200 και πλέον χιλιομέτρων.
Ενώ μπορεί να γίνουν παρεμβάσεις και στα κλειδιά των γραμμών σε συνεννόηση πάντα με τους κατά τόπους σταθμάρχες. Η τηλεδιοίκηση, όπως εξήγησε στην ΕΡΤ ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας κ. Γ. Ζήνδρος λειτουργούσε κανονικά από το 2007, αλλά τα πρώτα προβλήματα παρουσιάστηκαν το 2010. Συγκεκριμένα τότε δεν υπήρξε μέριμνα για την αντικατάσταση, κλοπών σε καλώδια αλλά και ζημιών που προκλήθηκαν. Λίγα χρόνια αργότερα το καλοκαίρι του 2015 η φωτιά στο Λιτόχωρο και τον Ιούλιο του 2019 η νέα φωτιά στην ΕΒΖ Λάρισας, έθεσαν οριστικά εκτός λειτουργίας το συγκεκριμένο σύστημα.
Υπενθυμίζεται ότι η παραλαβή προς χρήση από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ του έργου, πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τρίτη και αφορά στην σηματοδότηση του τμήματος της διπλής γραμμής από Λάρισα μέχρι το Πλατύ, μήκους 130 χλμ και την παράδοση του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας Λάρισας, το οποίο ελέγχει την κυκλοφορία των συρμών σε μήκος 200 χιλιόμετρων διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, στο τμήμα από τον Δομοκό έως το Πλατύ.