Ο ηλεκτρονικός αθλητισμός γνωρίζει άνθηση και με το πέρασμα του χρόνου αποκτά ολοένα και περισσότερους φίλους.

Μην ξεχνάμε ότι το Νοέμβριο του 2021 συζητήθηκε στη βουλή των Ελλήνων το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού για τα esports.

Ως ηλεκτρονικά αθλήματα νοούνται αυτά που έχουν αμιγώς αθλητικό περιεχόμενο, δηλαδή όσα αποτελούν ψηφιακή αναπαράσταση γνωστού αθλήματος (ατομικού ή ομαδικού) που καλλιεργείται από τις ήδη αναγνωρισμένες αθλητικές ομοσπονδίες π.χ. ποδόσφαιρο, αντισφαίριση, μαχητικές τέχνες, μηχανοκίνητος αθλητισμός, καλαθοσφαίριση κ.α.

Οι κατηγορίες είναι οι εξής: α) e-sports με αθλητικό χαρακτήρα, β) παιχνίδια εικονικής πραγματικότητας με τη χρήση ειδικής μάσκας και γ) παιχνίδια προστιθέμενης πραγματικότητας (Augmented Reality).

Στη λίστα του γνωστού αμερικανικού περιοδικού με θέμα τις επιχειρήσεις (Forbes), συγκαταλέγονται οι 10 πιο πολύτιμες ομάδες στο κόσμο.

Η κατάταξη είναι η ακόλουθη:

TSM (Η. Π. Α) 540.000.000 δολάρια

100 Thieves (Η. Π. Α) 460.000.000 δολάρια

Τeam Liquid (Η. Π. Α) 440.000.000 δολάρια

FaZe Clan (Η. Π. Α) 400.000 000 δολάρια

Cloud 9 (Η. Π. Α) 380.000.000 δολάρια

G2 esports (Ευρώπη) 340.000.000 δολάρια

Fnatic (Ευρώπη) 260.000.000 δολάρια

Gen G (Νότια Κορέα) 250.000.000 δολάρια

NRG (Η. Π. Α) 240.000.000 δολάρια

T1 (Νότια Κορέα) 200.000.000 δολάρια