Μια έκπληξη επεφύλασσε ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, στον Κυριάκο Μητσοτάκη, στο πλαίσιο της ομιλίας του στη Βουλή. Προτού ανέβει στο βήμα της Βουλής ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο Νίκος Παππάς τον πλησίασε στα κυβερνητικά έδρανα και δώρισε στον πρωθυπουργό το βιβλίο του «Μ.Μ.Ε. Την άδειά σας», που έχει γράψει ο ίδιος το 2023 και έχει προλογήσει ο Αλέξης Τσίπρας. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι «είναι δώρο, δεν μπορώ να το αρνηθώ». Σημειώνεται ότι το βιβλίο του κυρίου Παππά, αφορά την υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών, την οποία και έχει αναγνωρίσει ο Αλέξης Τσίπρας εσχάτως ως «άστοχο χειρισμό». Το βιβλίο έφερε την αφιέρωση του Νίκου Παππά προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη και η οποία ανέγραφε: «Στον Κυριάκο Μητσοτάκη με θερμές ευχαριστίες για την εφαρμογή του νόμου 4339/2015 από το 2019 μέχρι σήμερα. Νίκος Παππάς».
Δωροδοκία, ή... «viral marketing»;
Αυτό που προσπαθούμε να καταλάβουμε, είναι το πώς συνδέεται η σημερινή συζήτηση στη Βουλή, η οποία αφορούσε το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας, με το βιβλίο του κυρίου Παππά, το οποίο και αφορά την υπόθεση με τις τηλεοπτικές άδειες και το... Ινστιτούτο της Φλωρεντίας, η οποία έλαβε χώρα κατά τη διακυβέρνηση της χώρας από τον ΣΥΡΙΖΑ. Και τούτο, διότι δεν υπάρχει σχετική ατζέντα για το συγκεκριμένο θέμα, ενώ το βιβλίο έχει κυκλοφορήσει εδώ και ενάμισι χρόνο (Απρίλιος 2023). Κάποιες κακές γλώσσες, είπαν ότι πρόκειται για προσπάθεια δωροδοκίας του Νίκου Παππά προς τον Πρωθυπουργό, προκειμένου να καθήσει και να τον ακούσει όταν θα ανέβει εκείνος στο βήμα της Βουλής. Για την ιστορία, κάτι τέτοιο δε συνέβη, διότι ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποχώρησε αμέσως μετά. Ο κύριος Παππάς είπε ανεβαίνοντας στο βήμα της Βουλής, απευθυνόμενος στον κύριο Τασούλα ότι «θα προβλέπεται -φαντάζομαι- κύριε Πρόεδρε και ένα πάρα πολύ μικρό διάλλειμα ως χρόνος, που θα δίνει τη δυνατότητα στον κύριο Μητσοτάκη να αποχωρεί από την αίθουσα, διότι επιμένει στην τακτική να μην κάθεται να συζητά».
Πάντως, ενδεχομένως ο λόγος να μην ήταν η δωροδοκία, αλλά η διαφήμιση. Διότι το βιβλίο είναι καινούριο, ενώ η ονομαστική τιμή πώλησης βρίσκεται πέριξ των 20 ευρώ. Κάπως ακριβό, για ένα θέμα το οποίο αφορά την αποτυχημένη προσπάθεια του ΣΥΡΙΖΑ, να χαλιναγωγήσει το πεδίο των τηλεοπτικών καναλιών και άρα το οποίο απευθύνεται σε πολύ περιορισμένο κοινό. Πάντως, εάν πρόκειται περί τούτου, οφείλουμε να του αναγνωρίσουμε την προσπάθεια -τουλάχιστον- για το λεγόμενο «viral marketing». Τώρα το κατά πόσο θα επιτύχει, θα παραμείνει αναπάντητο ερώτημα.