Το έχουμε καταθέσει επανειλημμένως ως πρόταση: Τελευταία φορά προχθές στο άρθρο με τίτλο «Μάγμα χυδαιότητας κι επιθετικότητας».  Ότι, από τη στιγμή που το κράτος χορηγεί δωρεάν το εμβόλιο που δημιουργεί σχετική ανοσία στον κορωνοϊό, τότε όποιος δεν το κάνει και νοσήσει, θα πρέπει μόνος του να καταβάλλει τα έξοδα νοσηλείας στα νοσοκομεία ή στις ΜΕΘ. Έχουμε πει μάλιστα ότι ο ανεμβολίαστος επιδεικνύει ξεκάθαρη αντικοινωνική συμπεριφορά αφού αρνούμενος την παροχή του κράτους και της επιστήμης, δημιουργεί ασφυξία στα νοσοκομεία και στερεί από κάποιον καρδιοπαθή ή καρκινοπαθή ή νεφροπαθή μια θέση στις ΜΕΘ.  Δεν είναι αναλγησία αυτό; Δεν είναι απανθρωπιά; Δεν είναι κοινωνική ανευθυνότητα;

Αφού ακούσαμε τα σχολιανά μας από τους κατά το δοκούν δικαιωματιστές, αφού οι κραυγές περί …κοινωνικής μας αναλγησίας έφτασαν ακόμη και στα ώτα του παιδιού μου με το … ερώτημα του νεολαίου ΣΥΡΙΖΑ, «πόσο αλήτης είναι ο πατέρας σου, με όσα λέει και γράφει;», ας συζητήσουμε πάλι αυτό το ζήτημα.

Προχθές η κυβέρνηση ανακοίνωσε μέτρα τα οποία στηρίχθηκαν στις επισημάνσεις και εισηγήσεις της επιστημονικής επιτροπής. Τι γίνεται μ’ αυτά; Ουσιαστικά δεν μπαίνουν οι ανεμβολίαστοι σε κλειστούς χώρους, χωρίς πρόσφατο test rapid. Εξαιρούνται με ακατανόητο τρόπο τα σούπερ μάρκετ κι οι εκκλησίες! Ακατανόητο; Μπα, μάλλον πολιτικάντικο! Αφού ο σοφός Άδωνις ανέφερε (στο ραδιόφωνο) ότι δεν μπορεί να εξισώνεται η πίστη κι η επίσκεψη σε λατρευτικό χώρο με την επίσκεψη σε ένα κομμωτήριο!!! Λες κι ο πιστός δεν μπορεί να προσευχηθεί όπου δει και πρέπει να πάει χωρίς έλεγχο σε ναό! Στο τέλος θα μας πει ότι πρέπει να τιμωρήσουμε τον ιό που είναι κολασμένος και δεν ξεχωρίζει την εκκλησία από το νυχάδικο ή το κομμωτήριο….

Πέραν λοιπόν του ότι κάποια μέτρα αποτελούν αστειότητες (π.χ. μάσκες στα γήπεδα), η ουσία είναι ότι την ίδια ώρα τα κρούσματα αυξάνονται ραγδαία, όπως κι οι ανάγκες στις ΜΕΘ. Σε σημείο που όσες και να είχαμε μάλλον δεν θ’ αρκούσαν…  Ταυτοχρόνως η Ελλάδα εξακολουθεί να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της ΕΕ, σε νεκρούς από covid. Μετά τη Βουλγαρία που έχει τα πρωτεία.

Να θυμηθούμε, επίσης, ότι ο Στέλιος Πέτσας έχει αναφέρει ότι είναι σωστό να πληρώνουν οι ανεμβολίαστοι τα rapid test. Σωστή συλλογιστική. Αφού το κράτος σου παρέχει εμβόλιο κι εσύ το αρνείσαι, τότε πλήρωσε το κόστος με το οποίο θ’ αποδεικνύεις ότι δεν νοσείς και δεν θα κολλήσεις εσύ ή δεν θα σε κολλήσει κάποιος άλλος.

Τι είχε πει, σωστά, ο Πέτσας; Ουσιαστικά είχε πει ότι δεν μπορεί αυτός που αρνείται τις παροχές του κράτους να ζητά μετά συνδρομή δωρεάν από τις δομές του κράτους.

Άρα; Άρα φτάνουμε σ’ αυτό που λέμε:  Γιατί να πληρώνουν οι ανεμβολίαστοι μόνοι τους τα  rapid test κι όχι τις δαπάνες που απαιτούνται για νοσηλεία τους σε απλές κλίνες ή ΜΕΘ των νοσοκομείων;

Κι αν όχι στο σύνολο της δαπάνης, γιατί να μη συμμετέχουν σ’ ένα ποσοστό που θα καθοριστεί; 50% – 40%, λιγότερο  ή περισσότερο, αυτό βρίσκεται.

Η ουσία είναι ότι πρέπει πλέον να δούμε τα πράγματα και πρακτικά. Η τζάμπα μαγκιά δεν μπορεί πια να κυριαρχεί στη δημόσια σφαίρα. Ούτε η επαναστατικότητα του γλυκού νερού και της ανοησίας…

Ας συζητήσουμε λοιπόν κι αυτό το ενδεχόμενο.