Την ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης με την Πελοπόννησο χαιρετίζει ο πρωθυπουργός με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης εστιάζοντας στα περιβαλλοντικά οφέλη.

Όπως γράφει ο Κυριάκος Μητσοτάκης «Η ηλεκτρική διασύνδεση Κρήτης – Πελοποννήσου είναι πλέον πραγματικότητα. Θα καλύψει αρχικά το 1/3 των ενεργειακών αναγκών του νησιού, αντικαθιστώντας παλιές, ακριβές και ρυπογόνες τοπικές μονάδες».