Ο Τάκης Θεοδωρικάκος ως υπουργός Εσωτερικών έχει αποδείξει ότι δεν είναι ένας υπουργός που ασχολείται απλά με τη διεκπεραίωση της γραφειοκρατίας του υπουργείου του για να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Είναι ένας υπουργός που βρίσκεται κοντά στις ανάγκες του λαού, αφουγκράζεται τα προβλήματά του και τις ανάγκες του και επιχειρεί να δώσει λύσεις.
Αυτός δεν είναι ένας ισχυρισμός αυθαίρετος, αλλά προκύπτει από τα γεγονότα. Και τα παραδείγματα είναι πολλά. Θα αναφέρουμε απλά δύο:
Όταν ξέσπασε η πανδημία, το πρώτο που έκανε ο κ. Θεοδωρικάκος, αντιλαμβανόμενος την ανάγκη στήριξης των κοινωνικών δομών, ήταν να δώσει εντολή, ως υπουργός Εσωτερικών, οι εργαζόμενοι των δομών που είχαν κλείσει (ΚΑΠΗ, ΚΔΑΠ, δημοτικοί βρεφονηπιακοί σταθμοί) να μετακινηθούν στο πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» που σήκωσε μεγάλο βάρος της στήριξης ατόμων που είχαν ανάγκη ή ήταν αποκλεισμένοι λόγω της καραντίνας. Περισσότεροι από 1.200 υπάλληλοι στήριξαν τους περίπου 3.000 εργαζόμενους στο πρόγραμμα σε όλη την Ελλάδα.
Τώρα, βλέποντας ότι υπάρχει ένα πρακτικό πρόβλημα για τα καταστήματα εστίασης, καθώς θα λειτουργούν μόνο με «τραπεζάκια έξω», παίρνει απόφαση, συνεργαζόμενος με την ΚΕΔΕ, να αυξηθεί ο χώρος που μπορούν να παραχωρήσουν οι Δήμοι για τα εξωτερικά τραπεζοκαθίσματα, χωρίς να πληρώσουν επί πλέον δημοτικά τέλη, ενώ στις περιπτώσεις που αυτό δεν είναι εφικτό να μειωθούν τα υπάρχοντα δημοτικά τέλη μέχρι και σε ποσοστό 50%.
Σκέψεις απλές, πρακτικές που δείχνουν άνθρωπο που είναι μέσα στα προβλήματα της κοινωνίας. Αλλά και ότι το πραγματικό του ενδιαφέρον δεν περιορίζεται στο να βγάλει ακόμα μια μέρα στον υπουργικό θώκο αλλά να είναι χρήσιμος στην κοινωνία. Επιπροσθέτως δε, υπηρετεί στην πράξη τον στόχο της κυβέρνησης για στήριξη της οικονομίας και της επιχειρηματικότητας, αλλά και να κρατήσουν τις δουλειές τους όσοι το δυνατόν περισσότεροι εργαζόμενοι.
Να λοιπόν γιατί χρειάζονται σε θέσεις ευθύνης άνθρωποι της αγοράς…