Η είδηση ότι μέσα στον Οκτώβριο θα έχει ολοκληρωθεί η συμφωνία για την αναχρηματοδότηση των δανείων της MIG από δύο αμερικανικά funds, το Farallon Capital Management και το Oak Hill Capital Partners έφερε στο επίκεντρο της επιχειρηματικής σεναριολογίας την Attica Group κάτω από την ομπρέλα της οποίας βρίσκονται η Superfast, η Blue Star Ferries και η Hellenic Seaways.

Τα σενάρια θέλουν να μπαίνει πωλητήριο στην Attica. Όμως από τoν Όμιλο είναι ξεκάθαροι: «Η Attica δεν πωλείται. Ανήκει στη MIG. Οι συζητήσεις αφορούν δανεισμό σε επίπεδο MIG. Δεν αλλάζει κάτι».

Στις 25 του περασμένου Ιουλίου συστάθηκαν οι προτιμώμενες ναυτικές υποθήκες επί πλοίων της εκδότριας Attica υπέρ της Eurobank που εκπροσωπεί τους ομολογιούχους. Η Attica group επένδυσε πάνω από 375 εκατ. ευρώ ζητώντας ομολογίες όταν η ανάγκη της εταιρείας ήταν για 175 εκατ.

Ο τραπεζίτης Γιώργος Ξηραδάκης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας οικονομικών συμβούλων XRTC στο πλαίσιο της ετήσιας έρευνα για την ακτοπλοΐα επισημαίνει:

«Το επενδυτικό κοινό αναγνώρισε στον όμιλο Attica θετικές προοπτικές για το μέλλον της και επένδυσε πάνω από 375 εκατ. ευρώ ζητώντας ομολογίες όταν η ανάγκη της εταιρείας ήταν για 175 εκατ. Η επιτυχής έκβαση της διαδικασίας έκδοσης ομολογιών από την Attica ήταν μια ψήφος εμπιστοσύνης στον μεγαλύτερο ακτοπλοϊκό όμιλο της χώρας, ο οποίος επιτελεί ένα πολύ σημαντικό ακτοπλοϊκό έργο» και προσθέτει:

«Ο όμιλος κατάφερε να αναχρηματοδοτήσει περίπου το 50% του δανεισμού του με επιτόκιο που διαφοροποιείται σε σημαντικά χαμηλότερα επίπεδα από τα τρέχοντα. Ειδικότερα, στα τέλη του πρώτου εξαμήνου της περυσινής χρήσης το μέσο κόστος επιτοκίου ήταν της τάξεως του 5,75% ενώ η νέα ομολογιακή έκδοση έχοντας επιτόκιο 3,40% θα επιτρέψει στην εταιρεία να μειώσει τα ετήσια κόστη εξυπηρέτησης του χρέους της».
Πηγή: Newmoney