Διαψεύδει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ τους συριζαίους βουλευτές των… μανιταριών, Νίκο Παππά και Χρήστο Γιαννούλη.
Σημειώνεται ότι ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, δημοσίευσε τη Δευτέρα βίντεο και φωτογραφίες μέσα από ένα τρένο στο σταθμό της Θεσσαλονίκης, στο πάτωμα του οποίου είχαν δήθεν φυτρώσει… μανιτάρια!
Στην απάντησή της στον βουλευτή, μέσω Twitter, η εταιρεία σημειώνει πως αποτελεί «σοβαρό λάθος» η δημοσίευση της συγκεκριμένης φωτογραφίας, αφού “δεν απεικονίζει πραγματικά περιστατικά”, προσθέτοντας ότι “το συγκεκριμένο τραίνο βρίσκεται για παραπάνω από 1 μήνα εκτός δρομολογίων για συντήρηση και φυσικά, ειδικά αυτή την περίοδο, τα θέματα απολύμανσης και καθαριότητας είναι πρώτη προτεραιότητα”.
Το συγκεκριμένο τραίνο βρίσκεται για παραπάνω από 1 μήνα εκτός δρομολογίων για συντήρηση και φυσικά, ειδικά αυτή την περίοδο, τα θέματα απολύμανσης και καθαριότητας είναι πρώτη προτεραιότητα.
Παρακάτω και οι αντίστοιχοι δείκτες ποιότητας:https://t.co/khlmpkG75p https://t.co/1OXNs2Ti15— TRAINOSE (@TrainoseGr) November 2, 2021
Οι αντίστοιχοι δείκτες ποιότητας σύμφωνα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ:
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενημερώνει το επιβατικό κοινό πως ολοκληρώθηκε η επεξεργασία των δεδομένων ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το τρίμηνο Ιούλιος – Σεπτεμβριος 2021.
Η εταιρεία μας έχει εγκαταστήσει και υλοποιεί ένα πλήρες σύστημα ελέγχου ποιότητας των επιβατικών υπηρεσιών σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο ΕΝ 13816:2002 «μεταφορές – εφοδιαστική και υπηρεσίες – μαζική μεταφορά κοινού – ορισμός της ποιότητας των υπηρεσιών, αντικειμενικοί σκοποί και μετρήσεις». Η υλοποίηση αυτού του συστήματος ελέγχεται και πιστοποιείται από τον ανεξάρτητο Φορέα Πιστοποίησης TUV Nord, από το 2013 για τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη με Intercity, και από το 2017 για το σύνολο του δικτύου.
Σε αυτό το πλαίσιο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. έχει οργανώσει και παρακολουθεί μια σειρά Δεικτών Ποιότητας ώστε να βελτιώνει διαρκώς τις υπηρεσίες της, βασισμένη σε τριμηνιαίες έρευνες ικανοποίησης επιβατών και τριμηνιαίες αξιολογήσεις με χρήση μυστικών επιβατών, που γίνονται από ανεξάρτητη εξειδικευμένη εταιρεία ερευνών.
Το τρίτο τρίμηνο του 2021 οι επιβάτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., βαθμολογώντας το ταξίδι τους:
– δηλώνουν σε ποσοστό 76,95% πως είναι απόλυτα ή παρά πολύ ικανοποιημένοι (78,59% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020),
– αξιολογούν πολύ καλά την ασφάλεια που εισπράττουν στο ταξίδι τους σε ποσοστό 78,57% (77,96% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020),
– αξιολογούν πολύ καλά την καθαριότητα των τραίνων σε ποσοστό 74,01% (72,39% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020)
– αξιολογούν πολύ καλά την ταξιδιωτική πληροφόρηση που λαμβάνουν από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε ποσοστό 74,59% (75,63% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020)
– αξιολογούν πολύ καλά τη συνέπεια των δρομολογίων σε ποσοστό 70,62% (76,17% το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020).
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στοχεύει στη συνεχή βελτίωση των Δεικτών Ποιότητας και στη διατήρηση τους σε θετικές βαθμολογίες πάνω από 70%. Περιπτώσεις που δεν πληρούν τις δύο αυτές συνθήκες, διερευνώνται ώστε να δρομολογηθούν κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες.
Ευχαριστούμε τους επιβάτες για την εμπιστοσύνη τους και το προσωπικό μας για την προσπάθεια του. Το ταξίδι συνεχίζεται.