Αύξηση 2,4% σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο της χώρας τον Φεβρουάριο εφέτος, παρά το γεγονός ότι ο τζίρος μειώθηκε σε σούπερ μάρκετ και φαρμακευτικά είδη.
Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν σε Πολυκαταστήματα (27,8%), Έπιπλα- ηλεκτρικά είδη- οικιακό εξοπλισμό (12,5%), Βιβλία- χαρτικά- λοιπά είδη (8,9%), Ένδυση- υπόδηση (5,6%), Τρόφιμα- ποτά- καπνό (5%) και Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (4,6%). Στον αντίποδα, μειώθηκαν σε μεγάλα καταστήματα τροφίμων (1,4%) και φαρμακευτικά- καλλυντικά (1,1%).
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 2,4% τον Φεβρουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2023 σημείωσε αύξηση 4,1%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 1,6% τον Φεβρουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2023.
Παράλληλα, ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 11,3% τον Φεβρουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2023 σημείωσε αύξηση 4,6%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 2,2% τον Φεβρουάριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Ιανουαρίου 2023.