“Η πραγματικότητα για άλλη μία φορά εκθέτει τον ΣΥΡΙΖΑ: Στην Αθήνα παραλάβαμε 850 λεωφορεία στον δρόμο, σήμερα έχουμε 1.320 και συνεχίζουμε την προσπάθεια ώστε το επόμενο εξάμηνο να φτάσουμε τα 1.500. Αυτό σημαίνει ήδη 3.800 περισσότερα δρομολόγια την ημέρα. Και θα φτάσουμε τα 5.500 περισσότερα. Στη Θεσσαλονίκη παραλάβαμε 235 λεωφορεία στον δρόμο, πλέον βγάζουμε κατά μέσο όρο 460 -σχεδόν διπλάσια-και συνεχίζουμε την προσπάθεια, ώστε να ξεπεράσουμε τα 500. Και συνεχίζουμε” τονίζει, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή του στα “Παραπολιτικά”, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

“Έχουμε στον αέρα διεθνή διαγωνισμό για την προμήθεια 770 νέων λεωφορείων χαμηλών και μηδενικών ρύπων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ θα ακολουθήσει η προμήθεια 530 επιπλέον. Συνολικά δημιουργήσαμε 1.389 νέες θέσεις απασχόλησης σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς. Εν μέσω πανδημίας, είμαστε από τις ελάχιστες χώρες στον κόσμο που μεγάλωσαν τον στόλο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Έχουν, λοιπόν, γίνει σημαντικές κινήσεις.

Εργαζόμαστε για να υπάρξει κι άλλη πρόοδος, γι’ αυτό και ακούμε με προσοχή και σεβασμό τις παρατηρήσεις και τους προβληματισμούς των πολιτών. Οχι όμως τη στείρα, μικροκομματική αντιπολίτευση εκείνων που 4,5 χρόνια ως κυβέρνηση δεν πήραν ούτε ένα λεωφορείο, δεν έκαναν ούτε μία πρόσληψη και διέλυσαν τα πάντα…

Έχετε αναρωτηθεί γιατί αυτή η «έντονη πολιτική διαμάχη» για τα ΜΜΜ, που λέτε, συμβαίνει μόνο στην Ελλάδα; Παντού παρουσιάζονται φαινόμενα με αυξημένο επιβατικό κοινό σε κάποια οχήματα.

Όμως μόνο εδώ κάποιοι εμμονικά επιτίθενται. Ανάμεσά τους ξεχωρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ. Πρώτον, για να καλύψει την τραγική κατάσταση στην οποία μας παρέδωσε τα ΜΜΜ.

Και δεύτερον, επειδή γενικότερα, ενώ σε όλο τον κόσμο η πανδημία ένωσε πολιτικές δυνάμεις, εδώ, στην Ελλάδα, ο ΣΥΡΙΖΑ δυστυχώς βρίσκει αφορμή για να διχάζει. Ο ιός του διχασμού και του τοξικού πολιτικού λόγου δεν έχει καμία γιατρειά και κανένα εμβόλιο για τον ΣΥΡΙΖΑ” σημειώνει χαρακτηριστικά.