Το ΚΚΕ βλέπει παντού «επικοινωνιακές απάτες», ακόμη κι όταν η κυβέρνηση δίνει στους ίδιους τους ασθενείς το δικαίωμα να πουν την άποψή τους για τα νοσοκομεία. Αντί να ακούσουμε αυτούς που ζουν καθημερινά το ΕΣΥ, το ΚΚΕ προτιμά να τους κρατά σιωπηλούς για να συντηρεί το αφήγημα του «αποκλειστικά δημόσιου» που βολεύει όσους δεν θέλουν καμία αλλαγή.
Η αξιολόγηση με SMS και η γραμμή 1566 δεν αποπροσανατολίζουν, όπως ισχυρίζεται ο Περισσός — το αντίθετο: φέρνουν στο φως αληθινές εμπειρίες και πραγματικές ελλείψεις, ώστε να διορθωθούν. Αν κάποιοι ενοχλούνται που οι πολίτες αποκτούν φωνή, είναι επειδή βολεύονται με ένα ΕΣΥ χωρίς έλεγχο, χωρίς λογοδοσία και χωρίς σύγκριση.
Αντί να αποκαλεί «πελάτες» τους πολίτες που ζητούν ποιότητα, το ΚΚΕ θα έπρεπε να δει την πραγματικότητα: οι Έλληνες θέλουν γιατρούς που στηρίζονται, νοσοκομεία που βελτιώνονται και μια πολιτεία που λογοδοτεί. Κι αυτός είναι ο στόχος: όχι περικοπές, αλλά καλύτερη οργάνωση, περισσότερη διαφάνεια, περισσότερη φροντίδα για τον ασθενή.
Γιατί η Υγεία δεν σώζεται με ξύλινα συνθήματα, αλλά με πράξεις, δεδομένα και τη φωνή αυτών που έχουν κάθε δικαίωμα να αξιολογούν την υπηρεσία που πληρώνουν με τους φόρους τους.