Η εισαγωγή της αξιολόγησης στα σχολεία υλοποιείται με βάση τον αρχικό σχεδιασμό και τις προγραμματικές εξαγγελίες, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας.
Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση, το πρώτο στάδιο είναι η επιμόρφωση εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση σχολικών μονάδων, και το δεύτερο στάδιο η αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών.
«Υλοποίηση σε δυο φάσεις, προκειμένου να οργανωθεί και να λειτουργήσει σωστά. Στόχος ήταν -και παραμένει- η εμπέδωση της εμπιστοσύνης στο νέο σύστημα», σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση.
Το υπουργείο κάνει λόγο για «συνεκτική προσέγγιση και κλιμακωτή υλοποίηση», με «σεβασμό στον εκπαιδευτικό και ευθύνη απέναντι στην κοινωνία».
«Αυτό ακριβώς είχαμε εξαγγείλει το Νοέμβριο 2018 στην παρουσίαση του προγράμματος της ΝΔ, γι’ αυτό ακριβώς δεσμευτήκαμε και τον Ιούλιο 2019 στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης, κι αυτό κάνουμε και σήμερα. Η δημιουργία στρεβλών εντυπώσεων για ένα τόσο σημαντικό θέμα δεν ευνοεί κανέναν», καταλήγει το υπουργείο.
Νωρίτερα, με ανάρτηση στο twitter, η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, είχε αναφερθεί στις προθέσεις του υπουργείου σχετικά με την αξιολόγηση.
«Σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ο σχεδιασμός μας για την πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι σαφής και ξεκάθαρος: πρώτο βήμα η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια η αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών», ήταν η ανάρτηση της υπουργού.
Σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, ο σχεδιασμός μας για την πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι σαφής και ξεκάθαρος: πρώτο βήμα η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και στη συνέχεια η αξιολόγηση δασκάλων και καθηγητών.
— Nίκη Κεραμέως (@nkerameus) February 6, 2020