Αν σας σας έλειψε η… νηφάλια και σε κάθε περίπτωση πολιτισμένη έκφραση της πρώτης φοράς αριστεράς, η τεστοστερόνη του ΣΥΡΙΖΑ με τη μορφή Πολάκη, ησυχάστε γιατί είναι πάλι ανάμεσά μας. Επέστρεψε μετά από απαίτηση της πλεμπαρίας του διαδικτύου προκειμένου να καλύψει το κενό που άφησε λόγω των διακοπών που έκανε στην Κύθνο με τον Καμμένο.
Ο Παύλος Πολάκης, το καμάρι του Αλέξη Τσίπρα, με το ηθικό πλεονέκτημα της αριστεράς που διακρίνει τις απόψεις του, έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο fb ότι ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και ο διευθυντής του γραφείου του Πρωθυπουργού μαζί με την διαφημιστική εταιρεία, μοίρασαν αδιαφανώς το budget της καμπάνιας για την πανδημία.
Έγραψε χαρακτηριστικά: «Πέτσας και Δημητριαδης με την Initiative όπως Αβραμοπουλου και Γεωργιαδης με ΚΕΕΛΠΝΟ .!! «Διαφημειστε-ξεπλύνετε-ξεκοκαλιστε»!!! Μπροστά στην πίεση, ο υπουργός δεν δίνει κατάλογο με τα ποσά που έδωσε σε Μέσα, αλλά κουτοπόνηρα και επιμένοντας στην αδιαφάνεια, δίνει κατάλογο με 1.230 Μέσα που πήραν διαφήμιση”.
Τα… «καμένα» ελληνικά του Πολάκη τα αφήνουμε για τον καθηγητή Μπαμπινιώτη. Με τον ψυχισμό του όμως κάποιος πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά γιατί όπως και να ‘χει είναι κρίμα ο άνθρωπος. Κυρίως αυτοί που παίρνουν στα σοβαρά όσα λέει και γράφει. Άλλωστε κάτι ξέρει ο Τσίπρας που τον διαβεβαίωνε ότι έχει… στοιχεία για τα «σκάνδαλα» στο χώρο της υγείας και τώρα έρχεται η σειρά κάποιων να περάσουν την πόρτα του εισαγγελέα.
Αυτά όμως στην ώρα τους. Εκείνο που προέχει είναι να γίνει αντιληπτό σε όσους εντός και εκτός ΣΥΡΙΖΑ παίρνουν στα σοβαρά τις δηλώσεις του, ότι η διαφορά ανάμεσα στους διαταραγμένους και στους λογικούς, είναι ότι οι δεύτεροι έχουν πολλές ιστορίες να διηγηθούν. Εν αντιθέσει με τους διαταραγμένους που λένε την ίδια ιστορία ξανά και ξανά.
Ο Ιός