Αυστηρό μήνυμα από τον υπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη στα στελέχη και τους υπαλλήλους του ΕΦΚΑ ότι «δεν θα γίνει ποτέ από εμένα αποδεκτή η αδιαφορία και η δεσποτική συμπεριφορά απέναντι στους πολίτες». Απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτή της ΝΔ Φωτεινής Πιπιλή, σχετικά με την ταλαιπωρία των πολιτών στις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ , ο υπουργός Εργασίας έκανε γνωστό ότι έχει ζητήσει να γίνεται έλεγχος και να κινούνται οι πειθαρχικές διαδικασίες σε φαινόμενα αδιαφορίας και δεσποτικής συμπεριφοράς.

Ο Κ. Χατζηδάκης τόνισε πως «δεν μπορεί να ταλαιπωρούνται οι πολίτες» υπογραμμίζοντας ότι «αναγνωρίζω πως οι υπάλληλοι αντιμετωπίζουν μια σειρά δυσκολίες στην εργασία τους, αλλά δεν είναι νοητή η αδιαφορία, ο ωχαδελφισμός, η γραφειοκρατική αντίληψη», «έχουμε να κάνουμε με εκατομμύρια Έλληνες και έχουμε να κάνουμε με την ουσία της κοινωνικής πολιτικής, γι αυτό θα πρέπει να δώσουμε όλοι τον καλύτερο εαυτό μας . Όπως είμαι αυστηρός με τον εαυτό μου, με τους διευθυντές του ΕΦΚΑ έτσι είμαι με τους υπαλλήλους . Ο καθένας πρέπει να κάνει ότι καλύτερο μπορεί»

Ο υπουργός Εργασίας, χαρακτηριστικά αναφέρθηκε σε δύο περιπτώσεις, στο πρόβλημα που υπήρξε με το κλιματιστικό στο υποκατάστημα της Κορίνθου και χθες στο υποκατάστημα της Αχαρνών. Εξήγησε πως για την περίπτωση του υποκαταστήματος στην Κόρινθο, για ένα θέμα που για να λυθεί είναι ευθύνη των αρμόδιων διευθυντών, ζήτησε να πάει στο Πειθαρχικό η εκτελούσα χρέη γενική διευθύντρια στην Περιφερειακή Υπηρεσία Πελοποννήσου καθώς όπως είπε « δεν μου φαίνεται καθόλου ανεκτό να αφήνεις τον συνάδελφό σου να «ψήνεται» στην Κόρινθο με μια ατέλειωτη ανταλλαγή αλληλογραφίας μεταξύ Τριπόλεως – Κορίνθου – Αθηνών κ.λ.π Δεν είναι νοητό αυτό το πράγμα και δεν είναι νοητή η λογική της αδιαφορίας».

Χθες , ανέφερε ο υπουργός, στο κατάστημα της Αχαρνών, λόγω του κορωνοϊού, «μπήκε μια πινακίδα που έγραφε «Κλείνουμε και θα σας ειδοποιήσουμε αργότερα» χωρίς να υπάρχει το πότε. Υπήρχαν άνθρωποι που είχαν κλείσει ηλεκτρονικά ραντεβού και που κανείς δεν φιλοτιμήθηκε να τους πάρει ένα τηλέφωνο! Και να τους πει μην έρθετε αύριο μέχρι να δούμε τι θα κάνουμε και θα σας ειδοποιήσουμε» και ανακοίνωσε πως και για αυτό το περιστατικό ζήτησε να γίνει έλεγχος. «Δεν μπορεί να ταλαιπωρούμε τους πολίτες και να λέμε επειδή είμαστε υπουργοί, διοικητές, δημόσιοι υπάλληλοι είμαστε μια διαφορετικής κατηγορίας πολίτες και δεν θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε τους ελέγχους και της ποινές που αντιμετωπίζει ο οποιοδήποτε άλλος πολίτης στην καθημερινότητά του» ανέφερε, χαρακτηριστικά, ο Κωστής Χατζηδάκης.

Για τις καθυστερήσεις στις συντάξεις

Ο υπουργός Εργασίας, μάλιστα, πρόσθεσε ότι για το μείζον θέμα που αφορά τις καθυστερήσεις στις εκδόσεις των συντάξεων το πρόβλημα «δεν είναι στην επάρκεια των πιστώσεων των κονδυλίων» αλλά η επίλυση προβλημάτων λειτουργίας για αυτό και πρέπει να ξεμπερδέψουμε το κουβάρι και οι συντάξεις να βγαίνουν μια ώρα αρχύτερα»

Ο Κωστής Χατζηδάκης, ξεκαθάρισε πως για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών «αισθάνομαι ότι είμαστε σύμμαχοι με την συντριπτική πλειονότητα των υπαλλήλων του ΕΦΚΑ» Αναγνώρισε ότι υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, σε υποδομές του ΕΦΚΑ τόσο κτιριολογικά όσο και σε μηχανολογικό εξοπλισμό που είναι απαράδεκτα και κάνουν πράγματι τη ζωή και τη δουλειά των υπαλλήλων δυσκολότερη, όπως ότι δεν έχουν σύγχρονους υπολογιστές.

Τέλος σημείωσε ότι «ήδη εγκαθιστούμε αυτές τις ημέρες περίπου 1.800 καινούρια κομπιούτερ και μέχρι το τέλος του χρόνου με αρχές του επομένου, θα έχουν εγκατασταθεί περίπου 6.000 κομπιούτερ στον Οργανισμό» .