Ο Όμιλος ΙΝΤΡΑΚΑΤ είναι σήμερα ένας από τους ισχυρότερους της χώρας. Η παρουσία του στα κατασκευαστικά δρώμενα της χώρας είναι ιδιαίτερα σημαντική την τελευταία 15ετία, έχοντας καταστεί ως μέλος των μεγαλυτέρων εταιρειών του εγχώριου κατασκευαστικού κλάδου.

Οι δραστηριότητες της ΙΝΤΡΑΚΑΤ αναπτύσσονται τόσο σε επίπεδο μεγάλων έργων όσο και σε έργα που έχουν να κάνουν με το χώρο της ενέργειας, με περιβαλλοντικά έργα, έργα διαχείρισης απορριμμάτων, ύδρευσης και διαχείρισης νερού κ.ά.

Το ανεκτέλεστο της ΙΝΤΡΑΚΑΤ κατά το 2021 αλλά και το πρώτο εξάμηνο του 2021 εκτοξεύτηκε και έφτασε το 1,3 δισ. ευρώ, στατιστικό που αποτελεί ρεκόρ στην ιστορία της.

Για το 2023 ο Όμιλος ΙΝΤΡΑΚΑΤ εμπλέκεται σε σημαντικά έργα υποδομής, όπως το τμήμα του ΒΟΑΚ Χερσόνησος-Νεάπολη και η επέκταση της Λ. Κύμης στην Αττική Οδό μαζί με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και την ΑΚΤΩΡ, αλλά και το Καλαμάτα-Μεθώνη μαζί με την ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ.

Επίσης, αναμένεται να προωθήσει την κατασκευή του Riviera Tower στο Ελληνικό, του πρώτου πράσινου ουρανοξύστη της χώρας. Τα έργα αυτά ξεπερνούν σωρευτικά το 1 δισ. ευρώ.

Η κομβική κατασκευαστική εταιρεία συμμετέχει σχεδόν στο σύνολο των μεγάλων διαγωνισμών της χώρας, καθώς και στους μεγάλους διαγωνισμούς για κτιριακά έργα-ΣΔΙΤ στην Κεντρική Μακεδονία, τα 13 Περιφερειακά Κέντρα Πολιτικής Προστασίας, τα Αστυνομικά Μέγαρα, τα 12 Δικαστικά Μέγαρα, τις Φοιτητικές Εστίες σε Κρήτη, Θράκη, Θεσσαλία κ.α.

Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Intrakat, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, οριοθετώντας την πολιτική της εταιρείας επισημαίνει συχνά ότι ο κόσμος των κατασκευών καλείται να υλοποιήσει ένα μεγάλο πρόγραμμα υποδομών έπειτα από μία δεκαετία κρίσης, περιορισμού των επενδύσεων και συρρίκνωσης του κλάδου.

Αναφερόμενος στα προβλήματα λέει: «Σημαντικό είναι ότι έχει φύγει ο κόσμος, δεν υπάρχουν τόσοι μηχανικοί όσοι απαιτούνται για την εκτέλεση των έργων αυτών. Ενα μεγάλο μέρος έφυγε στο εξωτερικό και πρέπει να φέρουμε πίσω αυτούς τους ανθρώπους. Για να γίνει όμως αυτό, πρέπει η Πολιτεία να αντιμετωπίσει ρεαλιστικά το θέμα της φορολόγησής τους, γιατί, ερχόμενοι στην Ελλάδα από χώρες με ιδιαίτερα χαμηλή φορολόγηση, θα αντιμετωπίσουν μία υψηλή φορολογία».

«Ενα δεύτερο θέμα που επηρεάζει την επιτυχία των έργων και θέτει σε κίνδυνο την απορρόφηση των πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης είναι το ζήτημα των εγγυητικών επιστολών. Λόγω του τεράστιου ανεκτέλεστου, οι ελληνικές τράπεζες έχουν φτάσει στα όριά τους ως προς την έκδοση εγγυητικών επιστολών, εξαιτίας και του αυστηρού νομοθετικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία τους», επισημαίνει ο κ. Εξάρχου. Πάντως, το 2024 φαίνεται ότι θα είναι χρονιά εξαιρετικά ανοδική για την ΙΝΤΡΑΚΑΤ.