Μετά την “El Mundo” που αποκάλυψε ότι το εντυπωσιακό κόστος της μεταγραφής του Νεϊμάρ στην Παρί Σεν Ζερμέν έφτασε στα 489.228.117 ευρώ, στα οποία αθροίστηκε η πληρωμή της ρήτρας (222 εκατ. ευρώ) και οι απολαβές που προέβλεπε το συμβόλαιό του για πέντε χρόνια, η “MARCA” ανέφερε πως ο Βραζιλιάνος επιθετικός απέφερε στον γαλλικό σύλλογο κέρδη 400 εκατομμυρίων ευρώ μόνο στην πρώτη σεζόν του, χάρη σε όλες τις εμπορικές συμφωνίες και τον αντίκτυπο που προκάλεσε η άφιξη του στο Παρίσι, παγκοσμίως.
«Θα βγάλουμε περισσότερα χρήματα με τον Νεϊμάρ από ό,τι έχουμε επενδύσει» είχε προειδοποιήσει ο πρόεδρος της Παρί Σεν Ζερμέν, Νασέρ Αλ Κελαϊφί, την ημέρα της παρουσίασης του παίκτη, γνωρίζοντας τότε ότι το επίσημο κατάστημα του συλλόγου στο Παρίσι είχε «βγάλει» μισό εκατομμύριο ευρώ από την πώληση φανελών τις πρώτες δύο ώρες.
Η έλευση του Νεϊμάρ προώθησε πολύ σημαντικές συμφωνίες, όπως αυτή που υπέγραψε με την ιταλική μάρκα Replay ή τη Nike Jordan («αδύνατη χωρίς την παρουσία του Νεϊμάρ», όπως λένε στην Παρί Σεν Ζερμέν), ενώ η παρουσία έδωσε ώθηση στα social media του συλλόγου, φτάνοντας για παράδειγμα από 9 σε 40 εκατομμύρια ακολούθους στο twitter.
Επίσης, μετά την πρώτη σεζόν, το Disney Channel ανακοίνωσε την απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων για τη Βραζιλία στους αγώνες της Ligue 1, που μεταδίδονται μέσω ESPN και Fox Sports.
Λένε από το Παρίσι ότι, χάρη στον Νεϊμάρ, η Παρί Σεν Ζερμέν έγινε ο δεύτερος πιο κερδοφόρος ποδοσφαιρικός σύλλογος στον κόσμο, επικαλούμενος μια μελέτη της Deloitte που τον τοποθετεί ήδη στην πρώτη πεντάδα των πιο ισχυρών συλλόγων.
Διαβεβαιώνουν επίσης ότι η άφιξη του Μέσι αυτό το καλοκαίρι θα ήταν «αδύνατη» χωρίς την παρουσία του Νεϊμάρ στην ομάδα, όχι τόσο λόγω της φιλίας που διατηρούν οι δύο παίκτες, όσο λόγω του ποιοτικού άλματος που θα συμβεί στην ομάδα, στην οποία έχουν επενδύσει 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ.