H Hellenic Train ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, σύμφωνα με ενημέρωση που έλαβε από τον συνεργαζόμενο πάροχο, δεν είναι προσωρινά δυνατή η ανάκτηση και ο έλεγχος εισιτηρίου στον Προαστιακό Σιδηρόδρομο της Πάτρας το οποίο έχει προμηθευτεί επιβάτης με τη χρήση ψηφιακού πορτοφολιού (όπως Google Wallet, Apple Pay) και μέσω της υπηρεσίας Tap In Train.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, υπηρεσία Tap In Train λειτουργεί απρόσκοπτα για συναλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί με τη χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας.

Για την επίλυση του τεχνικού προβλήματος ο πάροχος συνεργάζεται με τις εταιρείες πληρωμών και διεκπεραίωσης συναλλαγών.

Η Hellenic Train θα ενημερώνει για κάθε σχετική εξέλιξη και ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση.