Την ώρα που στην Κρήτη υλοποιούνται τέσσερα μεγάλα έργα, ο ΒΟΑΚ, η διασύνδεση με το ηπειρωτικό σύστημα ηλεκτροδότησης (όπου έχει ήδη ολοκληρωθεί η μικρή σύνδεση και προχωρά η μεγάλη), τα κρίσιμα αρδευτικά έργα που, όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι αναγκαία για την προστασία από τη λειψυδρία και το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλλι η... πέμπτη φωνή του ΠΑΣΟΚ, ο Κώστας Τσουκαλάς, βουτάει κι αυτός στον λαϊκισμό για να δρέψει δάφνες.
Και σκέφτηκε να εκδώσει ανακοίνωση γιατί η «ανατολική άκρη του νησιού εγκαταλείπεται χωρίς ασφαλή και σύγχρονη οδική πρόσβαση».
Σαφές ότι πρέπει να βρεις κάτι να προσάψεις στον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση για να έχεις λόγο, εκεί που το ΠΑΣΟΚ με τις πέντε γραμμές και τα έξι συμβούλια πολιτικού σχεδιασμού χαροπαλεύει με την Πλεύση Ελευθερίας για τη δεύτερη θέση στην επόμενη Βουλή.
Σήμερα, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, παρέστη στην υπογραφή της σύμβασης κατασκευής του ΒΟΑΚ για τα 157 χιλιόμετρα του δρόμου που υλοποιείται μετά από πολλές δυσκολίες και εμπόδια και θα συνδέει το Ηράκλειο με τα Χανιά.
Ενώ επισκέφθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής το φράγμα της Πλακιώτισσας, στη Μεσαρά της Κρήτης, έργο που παρέμενε ημιτελές επί πολλά χρόνια και πλέον ολοκληρώθηκε, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής για περαίωση σημαντικών υποδομών που σχετίζονται με τη διαχείριση των υδάτων και, όπως είπε, δρομολογείται πλέον ολιστική μελέτη διαχείρισης των υδάτων της Κρήτης.
«Ο πρωθυπουργός σήμερα, 9 Μαΐου 2025, πανηγύρισε τη σύμβαση κατασκευής του ΒΟΑΚ. Ο ίδιος τον Μάιο του 2019, στην προεκλογική ομιλία του στα Χανιά, δήλωνε πως "ο βόρειος οδικός άξονας είναι το μεγάλο οδικό έργο της επόμενης κυβέρνησης" και πως "αποτελεί προσωπική του δέσμευση"» ανέφερε σε δήλωση ο κ. Τσουκαλάς, ωσόσο όπως φαίνεται και το έργο και η δέσμευση έγιναν πράξη και η Χαριλάου Τρικούπη κοιτάζει ακόμη το... δέντρο.