«Το στοίχημα είναι να βρούμε δράσεις που θα οδηγήσουν σε συνέργειες, θα αναδείξουν νέους καλλιτέχνες και θα έχουν πραγματικό αντίκτυπο προς τους εργαζόμενους και τους πολίτες». Σε αυτήν τη διαπίστωση προχώρησε από το Φόρουμ των Δελφών η κ. Σοφία Δήμτσα, διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων και Επικοινωνίας.

Σε συζήτηση με την κ. Ελενα Μαυρομιχάλη, σύμβουλο Σχεδιασμού Στρατηγικής και Θεμάτων Πολιτισμού του γραφείου του πρωθυπουργού, η κ. Δήμτσα ανέφερε ότι η σχέση της ΔΕΗ με τον πολιτισμό δεν είναι καινούργια καθώς η εταιρεία, όπως είπε, είναι 75 ετών και στο ιστορικό της υπάρχει πολιτιστικό αρχείο από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της. Από τις διαφημίσεις και τα περίπτερα στη ΔΕΘ, τα οποία τα δημιούργησαν σπουδαίοι καλλιτέχνες, μέχρι το πρώτο τηλεοπτικό στούντιο της χώρας, που λειτούργησε στο περίπτερο της εταιρείας στη ΔΕΘ, αλλά και όλα όσα πρόσφερε διαχρονικά στους εργαζομένους της.

Όσον αφορά τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει η ΔΕΗ, με το πρόγραμμα «Η ΔΕΗ συναντά την τέχνη», η κ. Δήμτσα αναφέρθηκε στην ανάγκη να «απευθυνθούμε στον κόσμο της τέχνης προκειμένου να τους δώσουμε ένα σημείο έκφρασης» και έκανε γνωστό ότι τους προσεχείς μήνες το πρόγραμμα θα επαναληφθεί.