Τον δεύτερο μήνα καταβολής συντάξεων, μόλις 2 στους 10 συνταξιούχους πελάτες της Eurobank, επισκέφθηκαν κατάστημα της τράπεζας για να εισπράξουν τη σύνταξή τους. Τον μήνα Απρίλιο οι συνταξιούχοι χρησιμοποίησαν σε μεγάλο βαθμό τα ΑΤΜs, αναφέρει χαρακτηριστικά η τράπεζα.

Από Δευτέρα 27/4 επιλεγμένοι συνταξιούχοι θα καθοδηγούνται, μέσω ειδικής τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης, να αποκτήσουν και να ενεργοποιήσουν κωδικούς e-banking.

Σύμφωνα με τη Eurobank, άμεσα και σε πρώτο χρόνο έγινε από την Τράπεζα μια γενική επικοινωνία για τα μέτρα προστασίας από τον Covid -19 και την δυνατότητα εξυπηρέτησης και των συνταξιούχων πελατών από τα εναλλακτικά και ψηφιακά κανάλια (ΑΤΜ, APS, phone banking, e/m banking).

Κατόπιν πραγματοποιήθηκαν μια σειρά εξειδικευμένων ενεργειών οι οποίες συνεχίζονται και σήμερα. Ειδικότερα:

  1. Ενημέρωση 80.000 συνταξιούχων για την επικείμενη πίστωση της σύνταξης και των δυνατοτήτων που παρέχει η χρήση της κάρτας debit (χρεωστικής) σε ΑΤΜ & POS.
  1. Ενημέρωση επιλεγμένων συνταξιούχων για κεντροποιημένη έκδοση χρεωστικής κάρτας και κωδικών e-banking, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα.
  1. Ενημέρωση 55.000 συνταξιούχων ότι οι κινήσεις των λογαριασμών τους και η ενημέρωση για πίστωση σύνταξης μπορεί να γίνει από τα ΑΤΜς, χωρίς να εισέλθουν στο κατάστημα.
  1. Δυνατότητα να ανταποκριθούν σε υποχρεώσεις τους προς το Δημόσιο πραγματοποιώντας δωρεάν, χωρίς τη χρήση κωδικών, μια σειρά πληρωμών με χρέωση λογαριασμού ή πιστωτικής κάρτας, μέσω του Europhone Banking (210 – 9555000) 24 ώρες το 24ωρο.
  1. Δυνατότητα να συμμετέχουν στα μέτρα στήριξης μέσω της αναστολής δόσεων των καταναλωτικών ή/και στεγαστικών δανείων τους για 3 μήνες.
  1. Δημιουργία ενότητας Συνταξιούχων και Ευάλωτων συμπολιτών σε eurobank.gr/ e-banking/ Social Media: Ειδικά για τους μη εξοικειωμένους στη χρήση ψηφιακών μέσων πελάτες, όπωςηλικιωμένοι και ευάλωτοι συμπολίτες μας, δημιουργήθηκαν απλές οδηγίες στο Eurobank.gr για να βοηθηθούν στην ολοκλήρωση των ψηφιακών τους συναλλαγών, βήμα – βήμα.