Σε αυτήν τη συνταρακτική αποκάλυψη προχώρησε η στήλη του «ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗ», η οποία δημιουργεί πολλά ερωτήματα για το πώς αντιλαμβάνεται το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης η Ευρωπαϊκή Ένωση. Είναι γνωστές οι υστερικές αντιδράσεις του μπλοκ της Αριστεράς στο Ευρωκοινοβούλιο, που βαφτίζει «πρόσφυγα» τον κάθε τυχοδιώκτη που θα αποφασίσει να μπει σε μια βάρκα -ή έστω ένα Super Yacht, βρε αδερφέ- από τα παράλια της Τουρκίας, της Αφρικής ή και της Μέσης Ανατολής, για να μεταναστεύσει παράνομα στην Ευρώπη, διαμέσου της Ελλάδας, της Ιταλίας και ούτω καθεξής.
Το πρόβλημα είναι πολύ σοβαρότερο απ' όσο φαντάζει: ποιοι έχουν την οικονομική άνεση να «ναυλώσουν» Super Yacht, πληρώνοντας 15.000 ευρώ το άτομο για να λαθρομεταναστεύσουν από τις συγκεκριμένες χώρες; Τίποτε κακόμοιροι χωρικοί; Τίποτε μικρομεσαίοι λογιστές και δικηγόροι; Ή μήπως βαρόνοι του εγκλήματος που -για τον οποιονδήποτε λόγο- αποφάσισαν να «δραπετεύσουν» από τις χώρες τους;
Η πολιτική της ΕΕ μεταξύ σφύρας και άκμονος
Είναι προφανές ότι κάτι πάει πολύ στραβά στο πώς αντιλαμβάνεται η Ευρωπαϊκή Ένωση την προσφυγιά και τη λαθρομετανάστευση, αφού άφησε χώρο στην Αριστερά να τις κάνει ταυτόσημες έννοιες. Διότι η Αριστερά δεν πρόκειται να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων και να ζητήσει πάταξη της λαθρομετανάστευσης των Super Yachts, καθώς -πέραν των δυο μέτρων και δυο σταθμών- η ίδια η παραδοχή της ύπαρξης της λαθρομετανάστευσης σκοτώνει το αφήγημά της. Το φαινόμενο έχει ξεχειλώσει τόσο πολύ, που είναι πλέον ζήτημα επιβίωσης της ίδιας της Ευρωπαϊκής Ένωσης να αντιληφθεί τις διαστάσεις του και να δράσει άμεσα.
Τι αναφέρει το ρεπορτάζ του «ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗ»
«Ανησυχητικά αυξάνονται τελευταίως οι ροές των μεταναστών προς τη χώρα μας και ήδη δημιουργούνται τα πρώτα προβλήματα στις δομές. Να σκεφτείτε ότι τόσο πολύ έχουν αποθρασυνθεί οι ανάλγητοι διακινητές που άρχισαν πλέον να χρησιμοποιούν και super yacht στη μεταφορά των μεταναστών και μάλιστα δεν διστάζουν να τα βουλιάζουν εάν παραστεί ανάγκη. Όπως σε κάθε αγορά, έτσι και στην αγορά της διακίνησης μεταναστών, υπάρχει από τους διακινητές ένα είδος ταξικής διαβάθμισης. Η ''λαθροδιακίνηση'', όπως την ονομάζουν, με Super Yacht, για παράδειγμα στοιχίζει (σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Μεταναστευτικής Πολιτικής) 10.000-15.000 ευρώ το άτομο, ενώ με φουσκωτά 3.000 ευρώ και με βάρκες 2.000 ευρώ. Όπως με βεβαιώνουν οι λιμενικοί τα Super Yacht εμφανίστηκαν πέρυσι αλλά και φέτος γεμάτα προφανώς πλούσιους μετανάστες κυρίως από Λίβανο και Συρία, στη Μύκονο, στην Κρήτη, στην Κύμη και στην Πύλο.
Πριν από λίγες ημέρες, όπως έχει καταγραφεί από τα υπουργεία Ναυτιλίας και Μεταναστευτικής Πολιτικής, εμφανίστηκε στο Αιγαίο με προορισμό την Ιταλία ένα υπερπολυτελές ταχύτατο φουσκωτό, το οποίο κατά τις μαρτυρίες των Λιμενικών, έτρεχε με δαιμονισμένη ταχύτητα, 60 μιλίων και το κυνηγούσαν για ώρες τα σκάφη του Λιμενικού.
Το πρόβλημα μέρα με τη μέρα γίνεται μεγαλύτερο και φαίνεται πως είναι ευρωπαϊκό (σ.σ.: βλέπετε τι γίνεται στην Ιταλία). Οι ροές στη χώρα μας διπλασιάστηκαν το 2022 σε σχέση με το 2021 και η αυξημένη αυτή ροή άρχισε, κατά τις εκτιμήσεις των αρμοδίων κυβερνητικών, αμέσως μετά το ναυάγιο της Πύλου. Ανησυχεί την κυβέρνηση, η οποία επιθυμεί ενιαία γραμμή όλων των μελών της ΚΟ στη μεταναστευτική πολιτική. Ίσως αυτός να είναι ο λόγος που σήμερα στη 1 μετά το μεσημέρι ο υπουργός Μεταναστευτικής Πολιτικής, Δημήτρης Καιρίδης, κάλεσε σε τηλεδιάσκεψη όλους τους βουλευτές της ΝΔ για να τους ενημερώσει για τη νέα κατάσταση που επικρατεί στο Μεταναστευτικό με τις αυξημένες ροές, παρά το γεγονός ότι την ευθύνη για τη φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων την έχει το Λιμενικό».