Με τη γνωστή τακτική εκφοβισμού του «ξέρουμε που μένεις»” και σε ρόλο λαϊκού δικαστή ο «Ρουβίκωνας» βρέθηκε στο σπίτι του πρώην υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών Κώστα Καραμανλή.
«Καραμανλής, υπουργός εγκλημάτων και δολοφονιών» έγραφαν τα τρικάκια που πέταξαν και έλεγαν τα συνθήματα που φώναξαν, με τα μέλη του «Ρουβίκωνα» για πολλοστή φορά να σπεύδουν να δικάσουν και να καταδικάσουν ως άλλα λαϊκά δικαστήρια.
Μάλιστα εξέδωσαν ανακοίνωση από την οποία προκύπτει πως αυτό που τους απασχολεί είναι η πτώση της κυβέρνησης και η αποσταθεροποίηση.
Σε κάθε περίπτωση η ορολογία και οι απειλές δεν απέχουν από τα συνθήματα που κάποιοι επιχειρούν να θέσουν ως κυρίαρχα στις δήθεν πορείες διαμαρτυρίας που οργανώνονται πλέον ανοιχτά με κομματικό μανδύα.
Αναλυτικά η ανάρτηση:
«Παρέμβαση στο σπίτι του πρώην Υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή στην Πλάκα
Όταν μια κυβέρνηση τα βρίσκει σκούρα, σκοντάφτει κι είναι έτοιμη να πέσει, με την κοινωνική κατακραυγή και οργή να μαίνονται, πάντα «θυσιάζεται» και κάποιος. Συνήθως, αυτός που είναι ο άμεσα πολιτικά υπεύθυνος, ανάλογα με τη θέση του στην κυβέρνηση, και πάνω στον οποίο έχουν πέσει όλα τα φώτα.
Στην περίπτωση του εγκλήματος στα Τέμπη, ο άμεσα πολιτικά υπεύθυνος, από άποψη θέσης, δεν μπορεί να ναι άλλος από τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, που με δάκρυα στα μάτια παραιτήθηκε, όχι γιατί συνειδητοποίησε το βάρος της ευθύνης, αλλά γιατί βρέθηκε να χάνει τη γη κάτω από τα πόδια του, είδε το καράβι της εξουσίας για αυτόν να χάνεται νωρίτερα από άλλους.
Μην γελιόμαστε. Ο Καραμανλής, κι ο κάθε Καραμανλής, δεν είναι κάνας αποδιοπομπαίος τράγος. Είναι συνένοχος στο έγκλημα, ένα έγκλημα που οργανώνεται αργά και σταθερά χρόνια τώρα, από όλες τις κυβερνήσεις εξουσίας, από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, με την υποβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών και το προσκύνημά στο αρπακτικό ιδιωτικό κεφάλαιο.
Κι είναι συνένοχος όχι γιατί πιάστηκε στη Βουλή λίγες μέρες πριν το πολύνεκρο στα Τέμπη να σκούζει για την ασφάλεια στους σιδηρόδρομους. Είναι συνένοχος, γιατί με συγκεκριμένες πράξεις του υποβάθμισε κι άλλο τις δημόσιες συγκοινωνίες και ναρκοθέτησε ακόμα περισσότερο την ασφάλεια των επιβατών, την ασφάλειά όλων μας.
Ήταν αυτός, που για τα συμφέροντα του κεφαλαίου, άφησε συνειδητά τρόλεϊ και λεωφορεία να σαπίζουν, που έκοψε δρομολόγια και μείωσε το προσωπικό στις συγκοινωνίες εν μέσω πανδημίας, ούτως ώστε να μπορέσει να μας πλασάρει σιγά σιγά την ιδωτικοποίηση των ΟΑΣΑ, ΟΑΣΘ και ΗΣΑΠ, χωρίς να δίνει δεκάρα τσακίσει βέβαια για τον καθημερινό κίνδυνο με τον οποίο έρχονται αντιμέτωποι οι επιβάτες, κατά πλειοψηφία από τη βάση της κοινωνίας, και οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες. Με αποτέλεσμα να έχουμε διαρκώς ατυχήματα, παρολίγον νεκρούς, αλλά και νεκρούς».