Η επιλογή της Κυριακής είναι μεταξύ μιας «Αυτοδύναμης ΝΔ ή αστάθεια και σύγχυση» αναφέρει σε συνέντευξή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο βουλευτής και υποψήφιος στο Βόρειο Τομέα Αθηνών της ΝΔ Δημήτρης Καιρίδης.
Ερωτηθείς σχετικά με την δυνατότητα μετεκλογικής συνεργασίας με το ΠΑΣΟΚ, ο κ. Καιρίδης παρατηρεί ότι «η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ εμφανίζεται ανακόλουθη προς τη βάση του που ζητά την κυβερνησιμότητα» και δηλώνει πως «εμείς προτιμούμε την αυτοδυναμία και θα την επιδιώξουμε. Αν όμως χρειαστεί, και ο λαός αποφασίσει διαφορετικά, θα επιδιώξουμε συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ».
Υποστηρίζει ότι η ΝΔ απέδειξε ότι «μπορεί να διαχειριστεί τις κρίσεις» και τις μετέτρεψε σε ευκαιρίες για μια καλύτερη Ελλάδα.
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη του βουλευτή και υποψήφιου στον Βόρειο Τομέα Αθηνών της ΝΔ Δημήτρη Καιρίδη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και τον δημοσιογράφο Γιάννη Απέργη:
ΕΡ. Γιατί η επιλογή των πολιτών στις εκλογές της 21ης Μαΐου να είναι η ΝΔ; Ποιο το κυρίαρχο δίλημμα αυτής της εκλογικής αναμέτρησης;
ΑΠ: Αυτοδύναμη ΝΔ ή αστάθεια και σύγχυση με μια αδύναμη κυβέρνηση συνεργασίας χωρίς προγραμματικό προσανατολισμό, με μόνο στόχο να μείνει το πρώτο κόμμα στην αντιπολίτευση.
ΕΡ: Εάν οι κάλπες της Κυριακής αναδείξουν ότι η ΝΔ αριθμητικά μπορεί να σχηματίσει συγκυβέρνηση με το τρίτο κόμμα, το ΠΑΣΟΚ- ΚΙΝΑΛ; Θεωρείτε ότι αυτό θα μπορέσει να γίνει και πολιτικά εφικτό και εάν ναι, με ποιες προϋποθέσεις;
ΑΠ: Θα μπορούσε, όπως στο πρόσφατο παρελθόν. Δυστυχώς, το ΠΑΣΟΚ εμφανίζεται απολύτως διχασμένο ως προς τον πολιτικό προσανατολισμό του και οι προϋποθέσεις που βάζει σε μια συνεργασία αποδεικνύουν ότι δεν τη θέλει. Έτσι όμως η ηγεσία του κόμματος εμφανίζεται ανακόλουθη προς τη βάση του, που επιζητά την κυβερνησιμότητα. Σε κάθε περίπτωση, εμείς είμαστε ξεκάθαροι, προτιμούμε την αυτοδυναμία και θα την επιδιώξουμε. Αν όμως χρειαστεί, και ο λαός αποφασίσει διαφορετικά, θα επιδιώξουμε συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ.
ΕΡ: Οι πολλαπλές και επάλληλες διεθνείς κρίσεις που αντιμετώπισε η χώρα αυτά τα τελευταία τέσσερα χρόνια, κατά πόσο ανέδειξε πως οι κρίσεις μπορεί να αποτελούν και ευκαιρία;
ΑΠ: Αυτό είναι αλήθεια, τουλάχιστον εν μέρει. Η πανδημία έδωσε ώθησε στην ψηφιοποίηση και τη διείσδυση μιας κουλτούρας ψηφιοποίησης στο δημόσιο. Η ενεργειακή κρίση επιταχύνει την πράσινη μετάβαση. Οι κρίσεις είναι και ευκαιρία αρκεί να υπάρχει η κατάλληλη ηγεσία που να τις αξιοποιεί, όπως συνέβη με την κυβέρνηση της ΝΔ.
ΕΡ: Η διαχείρισή τους (των κρίσεων) αποτελεί και ένα μέτρο σύγκρισης για τις επιλογές των πολιτών;
ΑΠ: Προφανώς. Και αποτελεί ένα από τα ατού της διακυβέρνησής μας. Η χώρα στάθηκε όρθια και παρουσιάζει από τις καλύτερες επιδόσεις στην Ευρώπη. Αυτό δεν ήταν ούτε αυτονόητο ούτε τυχαίο. Στον Έβρο απετράπη η κατάλυση του κράτους που επεδίωξε ο κ. Ερντογάν. Στην πανδημία το υποχρηματοδοτημένο από την οικονομική κρίση ΕΣΥ ενισχύθηκε και, σήμερα, δεν υπάρχουν ελλείψεις σε ΜΕΘ. Στην ενεργειακή και πληθωριστική κρίση, η Ελλάδα έχει πληθωρισμό μισό από αυτόν της Γερμανίας. Και, ταυτόχρονα, εν μέσω όλων αυτών των κρίσεων, η Ελλάδα έχει μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες στην Ευρώπη σε πλήρη αντίθεση με ότι συνέβαινε μέχρι το 2019, όταν είχαμε τη χαμηλότερη ανάπτυξη.
ΕΡ: Ποια θεωρείτε τα μεγαλύτερα έργα που προώθησε η κυβέρνηση της ΝΔ στο Βόρειο Τομέα της Αθήνας; Ποιες οι δεσμεύσεις για την περιοχή εάν οι πολίτες αναδείξουν και πάλι κυβέρνηση τη ΝΔ
ΑΠ: Στη βόρεια Αθήνα ξεκίνησε να κατασκευάζεται το μεγαλύτερο έργο υποδομών στην Ευρώπη, η τέταρτη γραμμή του μετρό. Στην πλήρη της ανάπτυξη θα αλλάξει άρδην και προς το καλύτερο την εικόνα όλης της βόρειας Αθήνας. Ταυτόχρονα, κατασκευάζονται και άλλα μεγάλα έργα, όπως η υπογειοποίηση της λεωφόρου Κύμης, μαζί με πολλά μικρότερα.
Την ώρα που το παραλιακό μέτωπο της Αθήνας αναπτύσσεται ραγδαία, η φιλοδοξία μας είναι η βόρεια Αθήνα να μην μείνει πίσω και να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί, όπως παραδοσιακά έκανε. Δέσμευσή μας είναι να βοηθήσουμε τους Δήμους και όλες τις τοπικές κοινωνίες στην πράσινη μετάβαση, την ψηφιοποίηση και την αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων της νέας εποχής. Ειδικά, για τον Κηφισό θα πρέπει να προχωρήσουν μια σειρά από παρεμβάσεις, όπως η σύνδεση Ελευσίνας-Θήβας, η αναβάθμιση του προαστιακού από τον Άγιο Στέφανο και άλλα, για την αποσυμφόρησή του.