Αμετανόητοι και επικίνδυνοι παραμένουν ορισμένοι όσον αφορά στα μέτρα που ελήφθησαν για τις λειτουργίες προκειμένου να αντιμετωπιστεί η διασπορά του κορωνοϊού, επιμένοντας να μην τηρηθούν τα κυβερνητικά μέτρα και συνωμοσιολογόντας κι από πάνω, ότι πρόκειται για… τεχνητή ίωση προκειμένου να εξαλειφθούν τμήματα του πληθυσμού…

Στο πλαίσιο αυτό φαίνεται ότι εντάσσονται και 172 κάτοικοι της Κορινθίας, οι οποίοι μάλιστα μαζεύουν και υπογραφές ώστε να γίνουν αλλαγές στα μέτρα που αφορούν στη θρησκευτική λατρεία.

Οι… μύστες της παγκόσμιας συνωμοσίας ζητούν από τον Αρχιεπίσκοπο, τον Μητροπολίτη και τους Αρχιερείς να κάνουν… Κούγκι τις κυβερνητικές αποφάσεις και να δίνεται η δυνατότητα της κοινωνίας στις κυριακάτικες λειτουργίες.

Δείτε την επιστολή:

«ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Μακαριώτατε Αρχιεπίσκοπε Αθηνών

Σεβασμιώτατε Μητροπολίτα Κορίνθου

και προς όλους τους Αρχιερείς της Ελλαδικής Εκκλησίας.

Η Πολιτική Ηγεσία της Ελλάδος και γενικά όλη η νέα τάξη πραγμάτων, θέλει να περάσει αυτά που ορίζονται ( ίσως τα σχέδια των Σιωνιστών ) , κατά πολλούς προδρόμων του Αντιχρίστου , να υποδουλώσουν δηλαδή τα πάντα.

Όσο για τη νέα αυτή πανδημία που επικρατεί, νομίζουμε πως είναι φανερό ότι δεν πρόκειται για μια φυσιολογική αρρώστια, αλλά για ένα προγραμματισμένο σχέδιο ( μια τεχνητή, κατασκευασμένη ίωση ),

ΠΡΩΤΟΝ : για να εξαλειφθούν κάποιες χιλιάδες ανθρώπων ( μείωση του πληθυσμού, σύμφωνα με τις εξαγγελίες τους )

ΔΕΥΤΕΡΟΝ : κλείνοντας τους ανθρώπους όλους μέσα στα σπίτια τους, για να τους οδηγήσουν όλους στις αυτόματες συναλλαγές με την ηλεκτρονική μορφή , αφού stop στα μετρητά, με προοπτική στο άμεσον μέλλον την εφαρμογή και χρήση μιας κάρτας για όλα, για την απόλυτη εξάρτηση και χειραγώγηση από τον παγκόσμιο πλέον έλεγχο ( κομπιούτερ των Βρυξελλών ) και στη συνέχεια, της ολοκλήρωσης αυτής της διαδικασίας που είναι το τελικό σφράγισμα όπως αναγράφεται στην Αποκάλυψη και όπως καθαρά μας τα έχει γράψει ο ίδιος ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης ( ιδιόχειρα ), και μας τα προλέγει όλα καθαρότατα.

ΤΡΙΤΟΝ : κλείνοντας οι Εκκλησιές και οι χριστιανοί στερημένοι της Θείας Χάριτος που παρέχεται σ’ αυτούς δια των Ιερών ακολουθιών και των Ιερών μυστηρίων και ιδιαιτέρως με τη στέρηση της Θείας Ευχαριστίας, της Ιερουργίας της Θείας Λειτουργίας, να είναι απροφύλακτοι και εκτεθειμένοι σε κάθε είδους πειρασμό και δοκιμασία.

( διαβάζουμε στη Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου <<….οχύρωσον, ενδυνάμωσον, φρούρησον, ίασαι αυτούς….>> ).

Μετά από την πολυήμερη κατασυκοφάντηση ότι η Θεία Κοινωνία συμβάλλει στη μετάδοση ασθενειών ( και αφού δεν τον κατόρθωσαν στον βαθμό που ήθελαν ) έφτασαν τώρα να στερήσουν με νόμο την προσέλευση των χριστιανών στους Ναούς.

ΤΕΤΑΡΤΟΝ : για να γίνει σήμερα μία δοκιμή , κατά πόσον μπορούν ( αν ήρθε η ώρα και μπορούν να ελέγξουν τα πάντα, να υποδουλώσουν τα πάντα για να αρχίσουν τα σατανικά σχέδιά τους, όπως είναι γραμμένα στα Πρωτόκολλα των σοφών της Σιών, για όσους βέβαια πιστεύουν και δεν ζουν αδιάφορα και τυπικά ως προς την πίστη τους ).

Είναι αυτή σήμερα η μεγαλύτερη ταπείνωση που υπέστη η Εκκλησία του Χριστού μας από την πολιτεία.

Εκκλησία, όμως, δεν είναι ο Μητροπολίτης μόνο, αλλά οι Επίσκοποι, οι Ιερείς και ο πιστός λαός, και οφείλετε να τους λαμβάνετε υπ’ όψιν.

Είμαστε πολλοί που εκκλησιαζόμαστε τις Κυριακές, οικογενειάρχες με παιδιά που δεν φοβόμαστε καμία αρρώστια ούτε και τον θάνατο, γιατί η Αγία και Θεία Κοινωνία είναι το Άγιο Σώμα και Αίμα του Χριστού που μεταφέρει μόνο ζωή και ευλογία και είναι το ΦΑΡΜΑΚΟ κατά του ιού.

Και αυτή την ταπείνωση, δηλαδή να μην γίνονται Λειτουργίες θα την ξανά επαναλάβουν γι’ αυτό έπρεπε να ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΤΕ να μην τους περάσει.

Εσείς, λοιπόν, οι Ιεράρχες που φέρετε πάνω σας την Αρχιερωσύνη του Χριστού, που είστε εις τύπον και τόπον Χριστού, θα αφήσετε να κάνουν αυτοί, ότι θέλουν ;

Εσείς φέρετε στα άμφιά σας κρόσια ( το μεγάλο φορτίο, δηλαδή τις ψυχές των πιστών ) και θα μας αφήσετε τώρα αβοήθητους ;

Γιατί μπορεί να ζει ο άνθρωπος από την υλική τροφή αλλά η Θεία Κοινωνία, η Χάρις του Αγίου Πνεύματος της Θείας Λειτουργίας , τρέφει τον άνθρωπο πνευματικά και του εξασφαλίζει, όχι την προσωρινή μόνο ζωή αλλά και την αιώνιον ζωή.

Τα σούπερ Μάρκετ παραμένουν ανοικτά για να μπορούν να τρώνε και να υπάρχουν στη ζωή οι άνθρωποι.

Οι Εκκλησιές κλειστές για να μην μπορούν να πάρουν μέσα τους οι πιστοί τον » ουράνιον Άρτον » την τροφή της ψυχής » εις άφεσιν αμαρτιών και εις ζωήν αιώνιον ».

Γι’ αυτό ο πόλεμος και όλος ο διωγμός γίνεται για τον Χριστό για τη Θεία Κοινωνία, αφού Αυτήν απαγορεύουν να λαμβάνουν οι Χριστιανοί, αλλ’ όμως οι Χριστιανοί δεν είμαστε λίγοι και αδύναμοι αλλ’ είναι ενωμένες μαζί μας όλες οι Ουράνιες Δυνάμεις.

Δώστε οδηγίες στους Ιερείς για το πώς θα εξομολογηθούμε, και πώς θα Κοινωνήσουμε.

Και ας αναλογισθούμε ότι, ούτε Μεγάλη Εβδομάδα, ούτε Πάσχα δεν θα υπάρξει για μας φέτος, στο Ορθόδοξο κράτος των Ελλήνων.

Πάντοτε τις ημέρες αυτές της Μεγάλης Τεσσαρακοστής, οι πιστοί ζητούμε να εξομολογηθούμε και να κοινωνήσουμε, πόσο μάλλον τώρα που με τον φόβο και τον κίνδυνο του θανάτου θα υπάρξουν πολλοί περισσότεροι άνθρωποι που θα αναζητούν την εξ’ ύψους βοήθειαν, προστασία και σωτηρία.

Θα αδιαφορήσουμε γι’ αυτούς με τις εκκλησίες ανοιχτές μεν, κλειστές δε στο να μεταδώσουν σ’ αυτούς την Αγιαστική Χάρη και την σωτηρία υπερ’ ων ( των ψυχών τους ) Χριστός απέθανεν ;

Τι απολογία θα δώσετε στον Δικαιοκρίτη Κύριο, για όσους τις ημέρες αυτές φύγουν απ’ αυτή την επίγεια ζωή για την ουράνιο και ατελεύτητο, ανεξομολόγητοι και ακοινώνητοι ;

( μείνετε σπίτια σας , κατά τα άλλα !!! )

Εσείς , μην μας εγκαταλείπετε

μέσα στα σπίτια μας.

ΕΚΚΛΗΣΗ , ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ

σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων και επιβληθείτε στην

» παγκόσμια Δικτακτορία » ότι στις Ορθόδοξες Εκκλησίες θα τελείται κάθε Κυριακή η Θεία Λειτουργία ( η θυσία δηλαδή του Χριστού, για τη σωτηρία και βοήθεια του σύμπαντος κόσμου ) κεκλεισμένων των θυρών, μόνο ο Ιερεύς και ο ψάλτης, κανονικά όπως πάντα 7 έως 10 το πρωί και, αν τα καταφέρετε, να ανοίγουν οι πόρτες τις εκκλησίας στις 10 για μισή ώρα για να κοινωνήσουν όσοι από τους πιστούς επιθυμούν και είναι υγιείς, με αυτό τον τρόπο : Δηλαδή ενώ θα έχει τελειώσει η Θεία Λειτουργία, ο Ιερέας θα βγει την κύρια είσοδο του Ναού ( στην εξώπορτα ) και ένας, ένας σε απόσταση 2 μέτρων και αφού θα βρίσκονται στον εξωτερικό χώρο, θα προσέρχονται για να κοινωνήσουν και θα φεύγουν χωρίς κἄν να μπουν μέσα στην εκκλησία, με όλο δηλαδή τον σεβασμό στην Ιατρική Κοινότητα και στην υγεία όλων των συνανθρώπων μας, αφού με νόμο μας απαγόρευσαν την είσοδό μας για Λατρεία, μέσα στο Ναό. Γιατί εκείνοι ( οι πολιτικοί ) δεν γνωρίζουν ότι μέσα στην Εκκλησία ( που δεν είναι τόποι κοινής συνάθροισης ) παρέχεται η Άκτιστος Ενέργεια του Τριαδικού Θεού διά των ιερών Μυστηρίων και των ιερών σεβασμάτων της Πίστεως μας. Πώς είναι επομένως δυνατόν οι Αγιαστικές Πηγές να αποτελέσουν φορείς των μικροβίων και των ιών; Τόσα θαύματα επιτελούνται δι’ αυτών και ασθενείς θεραπεύονται. Ο ίδιος ο Κύριός μας, είπε: «οὗ γάρ εἰσι δύο ἢ τρεῖς συνηγμένοι εἰς τὸ ἐμὸν ὄνομα, ἐκεῖ εἰμι ἐν μέσῳ αὐτῶν». Όπου Χριστός, εκεί Ζωή και Υγεία.

Παρατηρούμε σε παρόμοιες περιπτώσεις επιδημιών κατά το παρελθόν, οι πιστοί να μην απομακρύνονται από τους ναούς, αλλά να προστρέχουν σ’ Αυτούς για τη σωτηρία τους. Ενδεικτικό παράδειγμα είναι η διάσωση της Λήμνου από την λοιμική νόσο με την επέμβαση του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά.

Μόνο με τις Λειτανίες και ότι άλλο αγιαστικό τρόπο έχει η Ορθόδοξη Εκκλησία μας θα μπορούσε ο Χριστός με όλους τους Αγίους να μας διαφυλάξει από κάθε κακό ( όλα όμως αυτά προϋποθέτουν Αρχιερείς και Ιερείς με πολύ πίστη και θάρρος στις δύσκολες μέρες μας ).

Οι Θείες Λειτουργίες και Εκκλησιές δεν έκλεισαν ποτέ, ούτε επι Οθωμανικού ζυγού, και ας γνωρίζουμε όλοι ότι με αυτή την απόφαση που έχει λειφθεί για να σταματήσει η τέλεση της αναιμάκτου Θυσίας του Χριστού, σε όλους τους Ιερούς Ναούς μας, ( σε κάθε πόλη και χωριό και μοναστήρι ) θα έρθουν πολλά δεινά στην πατρίδα μας, την Ορθόδοξο Ελλάδα, χώρα Αγίων και μαρτύρων, γιατί αυτή η Θεία Λειτουργία γίνεται εξιλασμός και υπέρ των δικών σας αμαρτιών ( των Ιερωμένων ) και των του λαού αγνοημάτων, γίνεται δηλαδή ο ίδιος ο Κύριος ίλεως και σωτηρία, υπέρ ημών.

Αν δεν τελούνται οι Λειτουργίες την Κυριακή ( ημέρα του Κυρίου ) θα έρθει οργή Θεού, εξ’ ουρανού προς όλους μας.

Ας γνωρίζετε ότι για όλα υπάρχουν λύσεις,

αρκεί να θέλουμε….

Κόρινθος 22-03-2020.

Και επειδή αυτή η επιστολή θα διαβαστεί και από τους Χριστιανούς, γι’ αυτό και συνεχίζουμε:

Βρισκόμαστε ήδη παραμονές της Εθνικής μας Επετείου, της εξέγερσης, των Ηρώων του 1821 και επειδή το θέμα αυτό είναι και εθνικό και εκκλησιαστικό

Α Δ Ε Λ Φ Ο Ι , Ξ Ε Σ Η Κ Ω Θ Ε Ι Τ Ε

Με πολύ προσευχή στον Θεό των Δυνάμεων και τα δύο αντίγραφα των θαυματουργών εικόνων της Παναγίας ( Παραμυθίας και Εγγυητρίας ) που έχουμε στην Κόρινθο μαζί με το Άγιο Σκήνωμα του ζωντανού Αγίου μας Παταπίου, να μας βοηθήσουν.
Με κάθε άλλο τρόπο ( νόμιμο μέσο ) διαμαρτυρίας.
Ας γνωρίζουν όλοι τέλος, ότι ο Άγιος Παΐσιος έχει πει : θα ξεσηκωθεί ο κόσμος,θα τους πάρει με τις πέτρες και ότι άλλο και θα τους κάνει πίσω, και άλλα πολλά….
Και ας μην ειρωνεύονται ( και Αρχιερείς ακόμα ) τις προφητείες και τα λόγια των συγχρόνων Αγίων της Εκκλησίας μας, γιατί όλα αυτά θα επαληθεφθούν και τότε αλοίμονο σ’ αυτούς που έρχονται αντιμέτωποι με τον Αναστάντα και Παντοδύναμο Κύριο.

Πολύς κόσμος διαφωνεί με το κλείσιμο των Εκκλησιών, λαϊκοί και κληρικοί και αυτό θα το διαπιστώσετε μετά από την δημοσίευση αυτή.

Ενδεικτικά προσυπογράφουν ( μόνο μέσα σε 2 ημέρες )

οι κάτωθι :

Χρήστος Μπέκος ( Κόρινθος )
Αναστασία Λουκοπούλου ( Κόρινθος )
Γεωργία Μανωλάκη ( Κόρινθος )
Ιωάννης Μιλίτσης ( Κόρινθος )
Μαρία Χαραλαμπάκη ( Κόρινθος )
Γεώργιος Παγωνάκης ( Κόρινθος )
Χρόνης Τσώρης ( Κόρινθος )
Παναγιώτης Τουμπανάκης ( Ξυλόκαστρο )
Αλέξανδρος Δημητρίου ( Περιγιάλι )
Μαρία Μπίτζιου ( Σολομός )
Βασιλική Βδουκάκη ( Κόρινθος )
Δημήτριος Σιάχρας ( Κόρινθος )
Κωνσταντίνος Αγγελίδης ( Κόρινθος )
Παύλος Τσίλης ( Κόρινθος )
Αγγελική Μοσχάκη ( Κόρινθος )
Αναστασία Παντελίδου ( Κόρινθος )
Κωνσταντίνος Κασίμος ( Βραχάτι )
Αναστασία Μαυροπούλου ( Λουτράκι )
Σταματίνα Μαυροπούλου ( Λουτράκι )
Παταπία Μαυροπούλου ( Λουτράκι )
Αικατερίνη Αντωνοπούλου ( Κόρινθος )
Μαρία Λάβωμα ( Κόρινθος )
Αδάμ Τριανταφυλλόπουλος ( Κόρινθος )
Βασίλης Παλλίδης ( Κόρινθος )
Φωτεινή Σκορδά ( Άσσος )
Αναστάσιος Σκορδά ( Άσσος )
Σταυρούλα Σκορδά ( Άσσος )
Σταύρος Σκορδά ( Λέχαιο )
Φωτεινή Σκορδά ( Λέχαιο )
Κωνσταντίνος Δημητριάδης ( Κόρινθος )
Ιλιάννα Μιχοπούλου ( Κόρινθος )
Ανδρέας Καμενίτσας ( Άσσος )
Φωτεινή Γκιόκα ( Λουτράκι )
Αγνή Γκιόκα ( Λουτράκι )
Δημήτριος Παύλου ( Λουτράκι )
Ορσαλία-Ευστρατία Παύλου ( Λουτράκι )
Ζαχαρούλα Τσιρβούλη ( Λουτράκι )
Τριανταφυλλιά Καραντάση ( Λουτράκι )
Αικατερίνη Καραντάση ( Λουτράκι )
Βασίλης Μουστάκης ( Ίσθμια )
Τατιαννή Χαραλαμπίδου ( Ίσθμια )
Αριστέα Βασιλοπούλου ( Κιάτο )
Χρήστος Καραθανάσης ( Κόρινθος )
Γεώργιος Τσούρτης ( Κόρινθος )
Σοφία Τσέκου ( Κόρινθος )
Μιλτιάδης Βλάχος ( Κόρινθος )
Παναγιώτα Γεωργούλα ( Κόρινθος )
Ιπποκράτης Δασλής ( Κόρινθος )
Νικόλαος Δασλής ( Κόρινθος )
Παγώνα Δασλή ( Κόρινθος )
Σταύρος Διπλός ( Ξυλοκέριζα )
Γεωργία Διπλού ( Ξυλοκέριζα )
Ελένη Γιαννημάρα ( Κόρινθος )
Ανδρέας Δάφνης ( Αθήνα )
Βασιλική Σκορδά ( Κιάτο )
Χρήστος Σκορδά ( Κιάτο )
Χρήστος Χαλκιάς ( Κιάτο )
Μαρία Χαλκιά ( Κιάτο )
Μαριάννα Σκορδά ( Κιάτο )
Αντώνης Κέπετζης ( Λέχαιο )
Αλεξάνδρα Κέπετζη ( Λέχαιο )
Μιχαήλ Μοκάκος ( Κλένια )
Παρασκευή Δήμα ( Κλένια )
Ελένη Μοκάκου ( Κλένια )
Άγγελος Μοκάκος ( Κλένια )
Ιωάννης Μοκάκος ( Κλένια )
Δημήτρης Ρούβαλης ( Κλένια )
Μαρία Δήμα ( Κλένια )
Χρήστος Ρούβαλης ( Κλένια )
Ασημίνα Ρούβαλη ( Κλένια )
Χαράλαμπος Δήμας ( Κλένια )
Στυλιανός Δήμας ( Κόρινθος )
Φανή Δήμα ( Κόρινθος )
Νικόλαος Οικονομάκης ( Κόρινθος )
Μαρία Καραγεωργίου ( Κόρινθος )
Στυλιανός Καραγεωργίου ( Κόρινθος )
Δημήτρης Καραγεωργίου ( Κόρινθος )
Μαριάννα Καραγεωργίου ( Κόρινθος )
Βασίλειος Στανεγλούδης ( Ξυλόκαστρο )
Αναστασία Στανεγλούδη ( Ξυλόκαστρο )
Βλάσιος Σοφός ( Κόρινθος )
Νεκτάριος Σοφός ( Κόρινθος )
Αθανάσιος Ταχταλής ( Λουτράκι )
Μαριάννα Ζερβού ( Κόρινθος )
Ευαγγελία Λαμπροπούλου ( Λέχαιο )
Βασιλική Ησαΐα ( Λέχαιο )
Νίκη Μαργέτη ( Λουτράκι )
Άννα Σούκουλη ( Λέχαιο )
Γεωργία Παναγοπούλου ( Λέχαιο )
Σπυριδούλα Μιχαλοπούλου ( Λέχαιο )
Παναγιώτα Γιαννημάρα ( Κόρινθος )
Θεόδωρος Ανθίμου ( Κόρινθος )
Νικολέτα Αρχοντάκη ( Κόρινθος )
Φωτεινή Σπηλιώτη ( Κόρινθος )
Γεώργιος Τράπαλης ( Κόρινθος )
Ευαγγελία Κοτωπουλάκη ( Λουτράκι )
Ρωμανός Νικολάου ( Κόρινθος )
Κλεοπάτρα Σελλά ( Κόρινθος )
Παύλος Τσώρης ( Κόρινθος )
Σταυρούλα Σενή ( Αρχαία Κόρινθος )
Αικατερίνη Παπανικολάου ( Αρχαία Κόρινθος )
Δημήτριος Θεοδώρου ( Ξυλόκαστρο )
Τερέζα Γιώτη ( Κόρινθος )
Παναγιώτης Σπηλιώτης ( Κόρφος )
Παναγιώτα Σπηλιώτη ( Κόρφος )
Κυριάκος Σπηλιώτης ( Κόρφος )
Μαριάννα Μιχαλίτση ( Κόρινθος )
Σπυριδούλα Γεωργακοπούλου ( Κόρινθος )
Βασιλική Τσιλομελέτη (Λουτράκι )
Φωτεινή Κοσμά ( Αγρίνιο )
Αναστασία Μεταξά ( Κοζάνη )
Αιμίλιος Μπόκιας ( Εξαμίλια )
Αικατερίνη Πλατή ( Περιγιάλι )
Ιωάννης Χουρσαλάς ( Περιγιάλι )
Γεώργιος Σπηλιώτης ( Κόρφος )
Νικήτας Κρητικός ( Λέχαιο )
Καλοτίνα Κρητικού ( Βοχαϊκό )
Ανδρομάχη Χρυσάνθου ( Λέχαιο )
Απόστολος Χρυσάνθου ( Λέχαιο )
Γαρυφαλλιά Χρυσάνθου ( Λέχαιο )
Δήμητρα Χρυσάνθου ( Λέχαιο )
Χριστίνα Σακελλαροπούλου ( Λέχαιο )
Ευαγγελία Λαμπροπούλου ( Λέχαιο )
Κωνσταντίνος Παναγόπουλος ( Λέχαιο )
Αγλαΐα Παναγοπούλου ( Λέχαιο )
Γεωργία Αναγνωστοπούλου ( Λέχαιο )
Ιωάννα Αναγνωστοπούλου ( Πουλίτσα )
Ειρήνη Θεοφανάκη ( Περιγιάλι )
Χρήστος Πλασσαράς ( Λέχαιο )
Ραλού – Μαρία Πισπίνη ( Κόρινθος )
Κωνσταντίνος Θεοδοσόπουλος ( Λέχαιο )
Σοφία Θεοδοσοπούλου ( Λέχαιο )
Δημήτριος Κορομπόκης ( Λέχαιο )
Αγγελική Κορομπόκη ( Λέχαιο )
Δημήτριος Κατζάβελος ( Λέχαιο )
Ελένη Κατζαβέλου ( Λέχαιο )
Μαρία-Αριστέα Κατζαβέλου ( Λέχαιο )
Κυριακή Κατζαβέλου ( Λέχαιο )
Αικατερίνη Χαρίτου ( Λέχαιο )
Ειρήνη Μαγγλάση ( Λέχαιο )
Αναστάσιος Παναγιώτου ( Λουτράκι )
Φωτεινή Παναγιώτου ( Λουτράκι )
Μαρίνα Παναγιώτου ( Λουτράκι )
Αθηνά Παναγιώτου ( Λουτράκι )
Μαρίνα Σόδη ( Λουτράκι )
Εμμανουήλ Σόδη ( Λουτράκι )
Μαρία Σόδη ( Λουτράκι )
Αναστασία Σάββα ( Λέχαιο )
Ιωάννης Σάββας ( Λέχαιο )
Χρήστος Βορυνιώτης ( Λέχαιο )
Στυλιανή Βορυνιώτη ( Λέχαιο )
Κωνσταντίνος Μιχαλόπουλος ( Λέχαιο )
Άγγελος Μιχαλόπουλος ( Λέχαιο )
Κωνσταντίνος Ράπτης ( Λέχαιο )
Ελένη Σάββα ( Λέχαιο )
Γεώργιος Σάββας ( Λέχαιο )
Δήμητρα Πέρρου ( Ίσθμια )
Ευγενία Πέρρου ( Ίσθμια )
Φώτιος Πέρρου ( Ίσθμια )
Δήμητρα Πούλου ( Λέχαιο )
Αργυρώ Πούλου ( Λέχαιο )
Ηλίας Πούλος ( Λέχαιο )
Αθανάσιος Κουτσούκος ( Λέχαιο )
Αικατερίνη Καλλιμάνη ( Λέχαιο )
Γεώργιος Μαρίνος ( Κλένιες )
Κωνσταντίνος Μαρίνος ( Κλένιες )
Γεωργία Γιώργα ( Κλένιες )
Επαμεινώνδας Ματσιμάνης ( Λέχαιο )
Κωνσταντίνα Κουλούρη ( Λέχαιο )
Αναστάσιος Δελής ( Λέχαιο )
Ιωάννης Δελής ( Λέχαιο )
Κωνσταντίνα Λυγκούρη ( Λέχαιο )