Όταν η αδρεναλίνη ανεβαίνει στα ελληνικά βουνά, ανεβαίνουν μαζί της και οι αριθμοί του τουρισμού. Το EKO Acropolis Rally δεν είναι πια απλώς ένας κορυφαίος αγώνας – είναι η απόλυτη διαφήμιση της Ελλάδας σε δεκάδες χώρες. Ο Γιάννης Βρούτσης, παρών και ουσιαστικός, δεν έκρυψε τη χαρά του που η φετινή διοργάνωση φέρνει 69 πληρώματα από 31 χώρες. Αυτό σημαίνει διεθνής έκθεση, τουρίστες, κάμερες, προβολή – και κυρίως, έσοδα.
Ο αναπληρωτής υπουργός Αθλητισμού Γιάννης Βρούτσης γνωρίζει καλά ότι πίσω από τον ήχο των μηχανών, παίζεται το πραγματικό στοίχημα: να γίνει η Ελλάδα παγκόσμιος προορισμός. Κι αυτό το στοίχημα η κυβέρνηση το κερδίζει, με σχέδιο και δράσεις που μετατρέπουν τον αθλητισμό σε κινητήριο δύναμη της τουριστικής ανάπτυξης. Από τη Λαμία μέχρι τα χωριά της Στερεάς, η τοπική οικονομία... πατάει γκάζι.
Ξενοδοχεία γεμάτα, επιχειρήσεις σε πλήρη ρυθμό, διεθνή τηλεοπτικά συνεργεία να μεταδίδουν εικόνες από ελληνικά τοπία σε εκατομμύρια θεατές – αυτή είναι η Ελλάδα που επενδύει στρατηγικά. Και αυτή η επιτυχία δεν είναι «ατύχημα», αλλά αποτέλεσμα πολιτικής βούλησης. Το Μαξίμου βλέπει μπροστά και ο Βρούτσης φροντίζει να τρέξει το όραμα στις πιο απαιτητικές διαδρομές.
Το EKO Acropolis Rally αποδεικνύει περίτρανα πως όταν ο αθλητισμός συνδέεται με την ανάπτυξη, τότε δεν υπάρχει ταχύτητα που να μας σταματά. Και η κυβέρνηση Μητσοτάκη, με οδηγούς ανθρώπους όπως ο Βρούτσης, δείχνει ότι ξέρει να στρίβει με σταθερό χέρι – ακόμα και στις πιο δύσκολες στροφές.