Τον Μάρτιο του 2022, στην παράσταση «Οθέλλος» στην Ελληνική Λυρική Σκηνή, χορευτής του μπαλέτου έκανε το… λάθος να βγει με τη σημαία της Ουκρανίας –χώρα καταγωγής της μητέρας του– και να δηλώσει –εκ μέρους των εργαζομένων– ότι η παράσταση αφιερώνεται στην πολύπαθη χώρα. Στο δεύτερο μέρος του έργου, ανέβηκαν στη σκηνή περίπου 15 συνδικαλιστές, οι οποίοι διαμαρτυρήθηκαν και επιχείρησαν να το διακόψουν.
Έναν μήνα μετά, διεθνούς φήμης βιολονίστας εισέπραξε την άρνηση της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών να συμμετάσχει σε αντιπολεμική συναυλία που είχε σκοπό να συγκεντρωθούν χρήματα για την ανοικοδόμηση του κατεστραμμένου από τα ρωσικά πυρά μαιευτηρίου της Μαριούπολης.
Τότε συνδικαλιστές είχαν υποστηρίξει πως δεν επιθυμούν τη συμμετοχή της ΚΟΑ για να μην… πολιτικοποιηθεί το θέμα. Είχε προηγηθεί η συναυλία για τον… άνθρωπο, στην οποία δεν γινόταν λόγος για ρωσική εισβολή.
Σήμερα, πραγματοποιούνται συναυλίες για την Παλαιστίνη –ορθώς εφόσον αφορούν άμαχους και τα παιδιά–, γίνονται δηλώσεις και στέλνονται επιστολές κομμάτων που ζητούν να προσκληθεί ο πρόεδρος της Παλαιστινιακής Αρχής στη Βουλή. Των ίδιων κομμάτων που δεν πήγαν όταν στη Βουλή μιλούσε ο Ζελένσκι.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά, λοιπόν, με τις ενέργειες αυτές να δημιουργούν αντισημιτικό περιβάλλον, αφού καταγγέλλονται οι ισραηλινές επιθέσεις στη Γάζα, αλλά χωρίς αναφορά στη Χαμάς.
Το χειρότερο όμως συνέβη με τη Γλυκερία και τη στοχοποίησή της διότι δεν απέσυρε τη συμμετοχή της από φεστιβάλ στο Ισραήλ.
Το λεγόμενο Πολιτιστικό Δίκτυο για την Παλαιστίνη ξεκίνησε την ανθρωποφαγία και το διαδίκτυο πήρε τη σκυτάλη. Μέχρι και μποϊκοτάζ οπουδήποτε συμμετέχει ζήτησαν, αρχής γενομένης από τη συναυλία για τον Μίκη Θεοδωράκη, με αποτέλεσμα η ίδια να αποχωρήσει και φυσικά το ΚΚΕ που τη διοργανώνει να δεχθεί ασμένως.
«Λυπάμαι που μια μικρή ομάδα ανθρώπων προσπαθεί να καταστρέψει τη θαυμάσια πολιτιστική σχέση μεταξύ Ισραήλ και Ελλάδας», σημειώνει η τραγουδίστρια και προσθέτει ότι ασχολείται με τη μουσική και όχι με την πολιτική...
*Το άρθρο δημοσιεύτηκε στην έντυπη έκδοση του «Μανιφέστο».