Αύξηση των ποσοστών της Νέας Δημοκρατίας, σε σχέση με τις ευρωεκλογές, καταγράφει δημοσκόπηση της Opinion Poll στον Δήμο Θεσσαλονίκης για λογαριασμό του iefimerida.gr. Το κυβερνών κόμμα προπορεύεται με 17,9 μονάδες από τη δεύτερη Ελληνική Λύση, με το ΠΑΣΟΚ να ακολουθεί στην τρίτη θέση.

Εκτίμηση ψήφου

Αναλυτικά στην εκτίμηση ψήφου οι επιδόσεις των κομμάτων στη Θεσσαλονίκη διαμορφώνονται ως εξής:

ΝΔ: 30,1% (27,34% στις ευρωεκλογές)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ: 12,2% (10,84%)

ΠΑΣΟΚ: 11,8% (9,08%)

ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ: 9,8% (3,75%)

ΚΚΕ: 9,4% (8,44%)

ΣΥΡΙΖΑ: 5,2% (14,47%)

ΝΙΚΗ: 3,1% (4,73%)

ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ: 1,7% (3,73%)

ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ: 2,1%

ΜέΡΑ25: 3,3% (4,05%)

ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ: 3,5%

ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ: 3,3% (3,08%)

ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ: 4,4%

dimoskopisi-opinion-poll-ief-thes-ektimisi.jpg

Πρόθεση ψήφου

Οι επιδόσεις των κομμάτων στην απλή πρόθεση ψήφου είναι:

ΝΔ: 22,5%

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ: 9,1%

ΠΑΣΟΚ: 8,8%

ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ: 7,3%

ΚΚΕ: 7%

ΣΥΡΙΖΑ: 3,9%

ΝΙΚΗ: 2,3%

ΝΕΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ: 1,3%

ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ: 1,6%

ΜέΡΑ25: 2,5%

ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ: 2,6%

ΦΩΝΗ ΛΟΓΙΚΗΣ: 2,5%

ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ: 3,3%

ΑΚΥΡΟ / ΛΕΥΚΟ: 3,4%

ΑΠΟΧΗ: 4,8%

ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΙ: 17,2

Σημειώνεται ξεχωριστά ότι η γκρίζα ζώνη φτάνει το ογκώδες 25,4%.

dimoskopisi-opinion-poll-ief-thes-eklogesjpg1-L7hRC.jpg

Θετική αξιολόγηση για το έργο του Αγγελούδη

Στην ίδια δημοσκόπηση οι πολίτες βαθμολογούν θετικά το έργο του δημάρχου Στέλιου Αγγελούδη.

Πιο συγκεκριμένα οι θετικές απόψεις (θετικές και μάλλον θετικές) για το πρόσωπο του δημάρχου αθροίζονται στο 69,2%. Αρνητικές απόψεις εκφράζονται από το 18,3%.

Παράλληλα καταγράφεται και η σημαντική αποδοχή έργων που έχουν ολοκληρωθεί ή προχωρούν στη συμπρωτεύουσα, όπως το μετρό και ο Flyover.

Το μετρό, που το 79,1% των πολιτών της Θεσσαλονίκης θεωρεί ότι βελτίωσε την ποιότητα ζωής και το 79% κρίνει ότι διευκόλυνε τη μετακίνηση και ανακούφισε το κυκλοφοριακό πρόβλημα.

Για το Flyover το 40,1% θεωρεί ότι είναι χρήσιμο έργο και καλώς υλοποιείται, παρά τα όποια προβλήματα, αφού θα βοηθήσει την πόλη, το 28,3% το κρίνει ως χρήσιμο έργο που καλά θα ήταν να ξεκινήσει αφού λειτουργούσε το μετρό, και μόνο το 14,8% κρίνει ότι δεν χρειαζόταν.