Ούτε ένας, ούτε δύο, αλλά 4 είναι οι «μνηστήρες» για την αξιοποίηση του αεροδρομίου της Καλαμάτας που θα δώσει ώθηση στον τουρισμό, της πόλης, αλλά και της κεντρικής και νότιας Πελοποννήσου, διότι θα αναβαθμίσει την αεροπορική σύνδεση της πρωτεύουσας της Μεσσηνίας με σημαντικές ταξιδιωτικές αγορές του εξωτερικού.

Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του εν λόγω αερολιμένα προκάλεσε  επενδυτικό ενδιαφέρον από 4 κοινοπραξίες.

Το πρώτο τρίμηνο του 2023 αναμένεται η ολοκλήρωση της προεπιλογής των διαγωνιζομένων, στοιχείο που θα σημάνει την έναρξη της δεύτερης φάσης της διαγωνιστικής διαδικασίας.

Προσφορές για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Πελοποννήσου κατατέθηκαν από τις παρακάτω κοινοπραξίες:

Α) ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – GMR Airports Limited,

Β) ΜΥΤΙΛHΝΑΙΟΣ – CORPORATION AMERICA AIRPORTS,

Γ) Egis Airport Operation – AKTOR CONCESSIONS – Aéroports de la Cote d’Azur και

Δ) FRAPORT AG – DELTA AIRPORT INVESTMENTS – ΠΗΛΕΑΣ.

– Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την ινδική GMR Airports Limited είναι ανάδοχος  για το νέο αεροδρόμιο της Κρήτης στο Καστέλι (θα γίνει το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ελλάδας).

– Η Fraport AG είναι μητρική εταιρεία της Fraport Greeece η οποία διαχειρίζεται τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας.

-Η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις (θυγατρική της ΕΛΛΑΚΤΩΡ) διαθέτει μεγάλη παρουσία σε παραχωρήσεις (κυρίως σε οδικές) όπως η Αττική Οδός, η Ολυμπία Οδός, ο Μορέας, η Γέφυρα και ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου.

Κάνοντας σύμπραξη με την Egis αποσκοπεί στην εξασφάλιση μιας σημαντικής παραχώρησης και στις αερομεταφορές.

– Η ΜΥΤΙΛHΝΑΙΟΣ, παρότι έχασε το διαγωνισμό για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, επανέρχεται για τον αερολιμένα της Καλαμάτας.

Για να δούμε ποιος θα είναι ο τυχερός…;