“Η βία δεν είναι πολιτική άποψη, η βία είναι βία και όσοι την ασκούν ως δήθεν μέσο «αγώνα» αρκεί να κοιτάξουν γύρω τους για να δουν μια κοινωνία που τους έχει αφήσει πολύ πίσω”, σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, με αφορμή νέα απαράδεκτα περιστατικά βίας από κουκουλοφόρους στον χώρο των Πανεπιστημίων.

Αναλυτικά η ΔΑΠ-ΝΔΦΚ, υπογραμμίζει:

“Μετά από σχεδόν δύο χρόνια απουσίας από το χώρο του Πανεπιστημίου, ολόκληρη η φοιτητική κοινότητα ανυπομονούσε για την δια ζώσης επαναλειτουργία των Ιδρυμάτων, η οποία πλέον πραγματοποιείται με σεβασμό στη δημόσια υγεία.

Υπάρχουν όμως και εκείνοι οι γνωστοί-άγνωστοι που ανυπομονούσαν να επανέλθουν στο προσκήνιο χρησιμοποιώντας το μόνο μέσο που γνωρίζουν, τη βία και τους τραμπουκισμούς. Ακόμα μια φορά, μέσα σε λίγες ώρες γίναμε μάρτυρες απαράδεκτων περιστατικών βιαιοπραγίας από κουκουλοφόρους μέσα στον ιερό χώρο των Πανεπιστημίων.

Ακόμα μια φορά αντιεξουσιαστικές ομάδες επιτέθηκαν σε φοιτητές μετατρέποντας εκπαιδευτικά Ιδρύματα από χώρους Παιδείας σε πεδία μάχης, θέτοντας σε κίνδυνο τη σωματική ακεραιότητά τους.

Η βία δεν είναι πολιτική άποψη, η βία είναι βία και όσοι την ασκούν ως δήθεν μέσο «αγώνα» αρκεί να κοιτάξουν γύρω τους για να δουν μια κοινωνία που τους έχει αφήσει πολύ πίσω. Η Πανεπιστημιακή κοινότητα δεν θα μείνει απαθής μπροστά σε αυτά τα περιστατικά. Το δικαίωμα πρόσβασης στην Παιδεία και η ασφάλεια φοιτητών, καθηγητών και εργαζομένων στα Πανεπιστήμια δεν είναι υπό διαπραγμάτευση και δεν θα μείνει έρμαιο στα χέρια καμίας ακραίας μειοψηφίας.

Κανένας εκπρόσωπος αυτής της φασίζουσας νοοτροπίας δεν έχει θέση στις σχολές μας και δεν θα σταθεί εμπόδιο στις σπουδές μας.

Μετά τις γενναίες μεταρρυθμίσεις της Κυβέρνησης που βήμα-βήμα αλλάζουν την εικόνα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης προς το καλύτερο, ήρθε η ώρα να εφαρμοστεί ο νόμος για την ασφάλεια και τη φύλαξη των Πανεπιστημίων και το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας και των Πρυτανικών αρχών να αναλάβουν τις ευθύνες τους.

Ήρθε η ώρα τα Πανεπιστήμια να γυρίσουν στα χέρια των φοιτητών.

Κανένας δεν θα σταθεί εμπόδιο στην Παιδεία”.