Οι μάσκες άρχισαν να πέφτουν και την εβδομάδα που διανύουμε αποκαλύπτεται το πραγματικό πρόσωπο της Ελληνικής Λύσης και του Κυριάκου Βελόπουλου.

Τρία περιστατικά σε ισάριθμες μέρες εκθέτουν ανεπανόρθωτα τόσο την Ελληνική Λύση όσο και τον πρόεδρό της Κυριάκο Βελόπουλο, καταρρίπτοντας το προσωπείο του καλού χριστιανού και του αυτόκλητου προστάτη της ορθοδοξίας και βγάζοντας στην επιφάνεια ένα άλλο πρόσωπο του κόμματος. 

Προβάλλοντας τον υπέρμετρο υπερπατριωτισμό και εργαλειοποιώντας τη θρησκεία, προσέλκυσε ένα πιο αντισυστημικό κοινό με ευαισθησίες στα παραπάνω θέματα που με λαϊκίστικες κορόνες το κρατούσε στο κόμμα της Ελληνικής Λύσης, επενδύοντας σε μία τεχνητή αγανάκτηση των υποστηρικτών του που όμως δημιουργούσε ο ίδιος. 

Η εβδομάδα των παθών του Βελόπουλου 

Κάλλιστα, η τρέχουσα εβδομάδα θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί ως η εβδομάδα των παθών για τον Κυριάκο Βελόπουλο και το κόμμα του, δεδομένου πως με τρία περιστατικά όχι μόνο μπαίνει φρένο στη δημοσκοπική άνοδο των τελευταίων εβδομάδων, αλλά αντιθέτως αρχίζει και αποδομείται το πατριωτικοθρησκευτικό του αφήγημα. 

Το πρώτο περιστατικό αφορά το πρωτοφανές επεισόδιο με τον βουλευτή του κόμματός του, Βασίλη Γραμμένο, και τις χυδαίες εκφράσεις που εκστόμισε εντός του Κοινοβουλίου, με την Ελληνική Λύση να του παρέχει πλήρη κάλυψη, διαψεύδοντας τις μαρτυρίες που τον θέλουν να υβρίζει τη μητέρα του κ. Φλώρου, γεννώντας το ερώτημα πώς είναι δυνατόν ένα κόμμα που πρεσβεύει τον χριστιανισμό να ανέχεται τέτοια συμπεριφορά. 

Δεύτερο περιστατικό ήταν η προτροπή του προς τους βουλευτές που ψήφισαν το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζεγάρια να μην πάνε στην εκκλησία: «Παράκληση, παραίνεση, έκκληση έκανα στους βουλευτές που ψήφισαν τον νόμο για τα ομόφυλα ζευγάρια ότι καλό θα ήταν να μην πάνε στην εκκλησία, αφού το Πάσχα είναι ιερό για τους πιστούς. Επιμένω στην παραίνεση να μη διχάσουμε πάλι τους Έλληνες. Από τη στιγμή που πας αντίθετα στο δόγμα, δεν έχεις λόγο να πηγαίνεις στην εκκλησία. Αν ήμουν αντίθετος στο Ισλάμ, δεν θα πήγαινα στο τζαμί στο Ραμαζάνι. Είναι εναντίον στην ουσία του δόγματος όποιος ψήφισε αυτόν τον νόμο, δεν ξέρω αν είναι άπιστος, ξέρω τι ψήφισε».

Το τρίτο περιστατικό που εκθέτει την Ελληνική Λύση είναι η επίθεση τόσο του ίδιου του Κυριάκου Βελόπουλου όσο και ολόκληρης της Ελληνικής Λύσης προς τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο με αφορμή τη «συμφιλίωση» με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Από τα παραπάνω προκύπτει πως το κόμμα της Ελληνικής Λύσης διολισθαίνει προς τον αυταρχισμό, την έκφραση της βίας σε όλες τις μορφές της (λεκτική και σωματική), αλλά και ψυχολογική με την αναπαραγωγή των Fake News και ψεκασμένων θεωριών.