Αλλάζει το εταιρικό του λογότυπο το Facebook, με αιτιολογία ότι θέλει να ξεχωρίζει η μητρική εταιρεία από το ομώνυμο app, αλλά και να είναι πιο ξεκάθαρη η σχέση του με τις εταιρείες που του ανήκουν, δηλαδή τις θυγατρικές Instagram και Whatsapp.
Το νέο εταιρικό λογότυπο θα χρησιμοποιεί κεφαλαία γράμματα και θα αλλάζει χρώμα ανάλογα με το περιβάλλον και την εφαρμογή στην οποία θα εμφανίζεται.
Οι κακές γλώσσες πάντως συνδέουν την αλλαγή του εταιρικού λογότυπου με τη σκληρή κριτική και την αρνητική δημοσιότητα που έχει δεχτεί το Facebook λόγω της εμπλοκής του με τα σκάνδαλα της Cambridge Analytica και της διαχείρισης των προσωπικών δεδομένων των δισεκατομμυρίων χρηστών του.