Με ιδιαίτερη λαμπρότητα τελέστηκε, σήμερα Κυριακή, η χειροτονία του νέου μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Ιερωνύμου στη Μητρόπολη Αθηνών.Της Θείας Λειτουργίας προεξήρχε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος, ενώ συλλειτούργησαν 36 μητροπολίτες. «Από την ιστορία ξέρουμε πως όταν η Εκκλησία είναι ενωμένη η πορεία της είναι πιο άνετη», τόνισε ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας κατά τη χειροτονία του Καλαβρύτων Ιερωνύμου.

Επιπλέον, αναφέρθηκε στην ιστορία της Μητροπόλεως Καλαβρύτων, αλλά και στους άξιους προκατόχους του νέου μητροπολίτη, ενώ παράλληλα τόνισε πως «η εκλογή σου είναι και ένα σημασιολογικό στοιχείο για την Εκκλησία μας και γιατί όχι και για το έθνος. Ο Κύριός μας μάς δίδαξε και ζητάει από εμάς να είμαστε ενωμένοι. Το πρόσωπό σου ένωσε όλα τα μέλη της Ιεραρχίας».

Επιπρόσθετα, επισήμανε πως «έχουμε πολλά παραδείγματα και λυπηρά πολλές φορές ότι οι διενέξεις, οι διαιρέσεις, οι απολυτότητες βοηθούν στο να διασχίζεται η Πολιτεία, η κοινωνία και να ταλαιπωρείται η πορεία μας».

Καταληκτικά, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ευχήθηκε στον νέο μητροπολίτη η πορεία του να είναι «πορεία Ιησού Χριστού, Αυτού που είπε να αγαπάμε τα πρόβατά του και να θυσιαζόμαστε για αυτά».

Από την πλευρά του, στον χειροτονητήριο λόγο του ο νέος μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Ιερώνυμος αφού ευχαρίστησε τον Αρχιεπίσκοπο, τους αρχιερείς, κληρικούς και πιστούς, μεταξύ άλλων, τόνισε πως «Ο Αρχιερεύς, ως έμψυχος εικών του Θεού, (άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης), ως άγγελος Θεού, είναι η πηγή παντός αγαθού και πάσης ευλογίας καθώς «τα πάντα δι’ αυτού τα της Εκλησίας τελείται» (Συμεών Θεσσαλονίκης). Αλλά και δούλος είναι ο Επίσκοπος, διάκονος και υπηρέτης Ιησού Χριστού, όργανον της θείας χάριτος, κιθάρα μελωδική του παναγίου Πνεύματος, ποιμήν, κηδεμών και προστάτης των αρνίων του Χριστού, ‘’ανάδοχος των υπ’ αυτού ποιμαινομένων ψυχών” φύλαξ, οδηγός , ‘’σιτοδότις πνευματικός”, διδάσκαλος, ιατρός, εργάτης της Εκκλησίας και ‘’καλός οικονόμος της ποικίλης χάριτος του Θεού”. (Α’ Πετ. 4,10). Μέσα στην ανεξιχνίαστον πανσοφίαν και παντοδυναμίαν Του ο παντοκράτωρ Θεός ηθέλησε μέσα από την ασθένεια και την ευτέλεια ‘’του οστρακίνου σκεύους” (Β΄Κορ. 4,7) του ανθρωπίνου πλάσματος να υπηρετούνται διά της πανιέρου Αρχιερωσύνης ουράνιες αξίες και ποιότητες και αθάνατες ψυχές, υπέρ των οποίων ο μόνος Κύριος και Ποιμήν αληθής και Δεσπότης του παντός ενηνθρώπισε, ‘’απέθανεν και ανέστη”. ‘’Ω βάθος πλούτου και σοφίας και γνώσεως Θεού! ως ανεξερεύνητα τα κρίματα αυτού και ανεξιχνίαστοι αι οδοί αυτού!” (Ρωμ.11,33)».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ