Σε μια απαράδεκτη επίθεση απέναντι στον πρωθυπουργό αλλά και την κοινή λογική, που αποκαλύπτει και τον τρόπο με τον οποίο έχει επιλέξει να «αντιπολιτεύεται» -αυτόν του λαϊκισμού και των κακόγουστων επιθέσεων ειρωνείας που επιχειρούν να «θάψουν» την πολιτική ουσία- προέβη ο Στέφανος Κασσελάκης, με αφορμή την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη σε σούπερ μάρκετ προκειμένου να διαπιστώσει την αποδοτικότητα των πρόσφατων κυβερνητικών μέτρων για την ακρίβεια.
«Την επόμενη φορά ας ντυθεί κάτι άλλο, γιατί η στολή "πελάτης σουπερμάρκετ" πάλιωσε, και είναι και προκλητική προς το κοινό αίσθημα», γράφει σε ανάρτησή του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, από τις διακοπές του στη Γορτυνία, από όπου και... παλεύει για το σοβαρό ζήτημα της ακρίβειας και άλλα.
Η προκλητική ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη έρχεται από υπερπολυτελές ξενοδοχείο της περιοχής όπου θα βρίσκεται μέχρι τα τέλη της εβδομάδας για λίγη ξεκούραση πριν τον στρατό.
Την ίδια ώρα, τόσο ο πρωθυπουργός όσο και η κυβέρνηση, έχοντας πραγματικά αντιληφθεί τη σοβαρότητα του προβλήματος της ακρίβειας, έχουν προχωρήσει σε σειρά δράσεων- με πρόσφατα και τα νέα μέτρα - οι οποίες συνοδεύονται από πρόστιμα σε περιπτώσεις κερδοσκοπίας και ταυτόχρονη αναβάθμιση της οικονομίας και ενίσχυσης του εισοδήματος των πολιτών. Πρόκειται για πραγματικά μέτρα και όχι για στολή «ευαισθησίας» που φοράει καθημερινά ο Στέφανος Κασσελάκης.
Η ανάρτηση του Στέφανου Κασσελάκη:
«Οι μόνοι έλεγχοι που γίνονται στην αγορά είναι οι «απροειδοποίητες» -συνοδεία 40 καμερών- επισκέψεις του Πρωθυπουργού σε σουπερμάρκετ μια φορά το τρίμηνο, με τις οποίες δίνει πάντα «μάχη κατά της ακρίβειας» και πάντα τη χάνει.
Στον ίδιο χώρο που ο Πρωθυπουργός μπαίνει για σόου, οι πολίτες μπαίνουν για να ψωνίσουν, οπότε καλό θα είναι να μην τους εμπαίζουμε.
Αντί για οτιδήποτε άλλο παραθέτω στον Πρωθυπουργό -ενόψει Τσικνοπέμπτης- τις αυξήσεις στο κρέας, από χθεσινό ρεπορτάζ του MEGA.
Την επόμενη φορά ας ντυθεί κάτι άλλο, γιατί η στολή «πελάτης σουπερμάρκετ» πάλιωσε, και είναι και προκλητική προς το κοινό αίσθημα».
Οι μόνοι έλεγχοι που γίνονται στην αγορά είναι οι «απροειδοποίητες» -συνοδεία 40 καμερών- επισκέψεις του Πρωθυπουργού σε σουπερμάρκετ μια φορά το τρίμηνο, με τις οποίες δίνει πάντα «μάχη κατά της ακρίβειας» και πάντα τη χάνει.
— Stefanos Kasselakis - Στέφανος Κασσελάκης (@skasselakis) March 5, 2024
Στον ίδιο χώρο που ο Πρωθυπουργός μπαίνει για σόου,… pic.twitter.com/PtZybJq75d