Από τα ξυλόλια και τα δήθεν παράνομα φορτία που ουδείς έχει δει ή έχει βρει στην τραγωδία των Τεμπών μέχρι τις αντιδράσεις για τα drone εταιρείας αθλητικών ειδών που χρησιμοποίησε ως φόντο την Ακρόπολη προκαλώντας αντιδράσεις, η αντιπολίτευση δείχνει διαρκώς ότι αδυνατεί να παρακολουθήσει την πραγματικότητα και μετατρέπει κάθε τι σε ρητορική που αγγίζει ή ορισμένες φορές ξεπερνά τα όρια της τοξικότητας και του λαϊκισμού.
Η ευθεία επίθεση που εξάπελυσε η αντιπολίτευση στην υπουργό Πολιτισμού πριν καν ενημερωθούν για το τι έχει συμβεί δείχνει με σαφήνεια ότι πρόκειται για κόμματα που άγονται και φέρονται από τα σόσιαλ μίντια και τις εκεί αντιδράσεις για κάθε ζήτημα το οποίο προκύπτει. Επιβεβαιώνει ότι στόχος είναι να γίνουν αρεστά σε επικριτές του πληκτρολογίου και η κάθε παρέμβαση γίνεται με γνώμονα την αναπαραγωγή της, ξεχνώντας ότι πολλοί λογαριασμοί δεν είναι τίποτα άλλο παρά τα λεγόμενα bots.
Ό,τι και αν συμβεί και πάρει μια διάσταση στο Διαδίκτυο έρχονται από πίσω ανακοινώσεις, δηλώσεις, αιτήματα για παραιτήσεις υπουργών ακόμη και όλης της κυβέρνησης ενώ στη συνέχεια γίνεται και η ανάλογη εκστρατεία δολοφονίας χαρακτήρων μετατρέποντας σε… διαδραστική τη σχέση Διαδίκτυο – Τρολ – Αντιπολίτευση.
Σχέση που οδηγεί σε μια διαρκή παραγωγή τοξικότητας και λάσπης, περισσότερη απ' όσο μπορεί να αντέξουν τα κόμματα που την παράγουν και η ίδια η χώρα. Ένα μοτίβο λαϊκισμού ακολουθείται σχεδόν από το σύνολο των κομμάτων της αντιπολίτευσης τα οποία την ίδια στιγμή αναρωτιούνται για την κατάσταση στην πολιτική ζωή της χώρας δείχνοντας με το δάχτυλο πολιτικούς αντιπάλους, αποφεύοντας όμως την ίδια στιγμή να κοιτάξουν στον καθρέφτη.
Όσο πιο βαθιά μπαίνουν τα κόμματα και τα στελέχη τους στη λογική των fake news και των θεωριών συνωμοσίας τόσο πιο πολύ δυσκολεύονται να ξεχωρίσουν την πραγματικότητα και άλλο τόσο αρχίζουν και μοιάζουν μεταξύ τους σε μια σύγκλιση των άκρων. Σύγκλιση η οποία συμπαρασύρει και τα δήθεν θεσμικά κόμματα σε μια ατέρμονη γραμμή που, αντί να μετατρέπεται σε έργο, μαυρίζει ό,τι ακουμπά.
Υγ.: Για την υπόθεση των drone και της εταιρείας αθλητικών ειδών ουδείς χάρηκε. Λογικές οι αντιδράσεις από την εικόνα που όλοι είδαμε στο Διαδίκτυο. Γι' αυτό το υπουργείο Πολιτισμού κατέθεσε μήνυση κατά παντός υπευθύνου, για αυτό το υπουργείο Οικονομικών ζήτησε έγγραφες εξηγήσεις από τους διαχειριστές του Ζαππείου και όσους ενεπλάκησαν στην παραχώρηση της άδειας που χρησιμοποιήθηκε. Το να σηκώνεις όμως θέμα αντιπολιτευτικό για αυτό το γεγονός όπως και για πολλά άλλα δείχνει ότι η αναζήτηση της «χαμένης τιμής» της αντιπολίτευσης θα συνεχιστεί για μεγάλο χρονικό διάστημα…