Με επίσημη ανακοίνωση του, ως τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ για θέματα Παιδείας, ο Νίκος Φίλης καλεί μαθητές και καθηγητές να κλείσουν τις οθόνες να απέχουν από την τηλεκπαίδευση και απειλεί το αρμόδιο υπουργείο να μη τολμήσει να επιβάλει καταγραφή απουσιών!

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του ΣΥΡΙΖΑ δεν τρέχει τίποτα αν δεν κάνουν οι μαθητές μια δυο μέρες μάθημα αλλά και ότι οι καθηγητές δεν προλαβαίνουν να ετοιμαστούν για πραγματικό μάθημα τηλεκπαίδευσης που μάλιστα «διασπά και αποδιοργανώνει την εκπαιδευτική πράξη.

Ετσι καλεί να κλείσουν τις οθόνες και να βγούν για… παιχνίδι αφού όπως λέει «το χιόνι είναι ευκαιρία για παιχνίδι και χαρά. Είναι μια πολύτιμη εμπειρία και γνώση»

Αλλά δεν σταματά εκεί. Κουνά και το δάχτυλο στο υπουργείο Παιδείας και απειλεί να «μην διανοηθεί το υπουργείο να επιβάλει καταγραφή απουσιών»

Δείτε την ανακοίνωση του Νίκου Φίλη:

«Το χιόνι είναι ευκαιρία για παιχνίδι και χαρά. Είναι μια πολύτιμη εμπειρία και γνώση.

Την τηλεκπαίδευση, ακόμα και εκείνο το 24ωρο που θα χιονίσει στην Αθήνα, την επιβάλλουν αυτοί που γεννήθηκαν και έζησαν ως γέροι και μάλλον επιθυμούν το ίδιο για τα παιδιά μας. Άλλο η καταφυγή στην τηλεκπαίδευση με συστηματικό τρόπο για λόγους ανωτέρας βίας και μεγάλο διάστημα, κι άλλο η πρόχειρη οργάνωσή της για μία δύο μέρες που διασπά και αποδιοργανώνει την εκπαιδευτική πράξη.

Εξάλλου, να υπάρχει και λίγη σοβαρότητα: οι εκπαιδευτικοί είναι αδύνατον να προετοιμάσουν σε ένα απόγευμα πραγματικό μάθημα τηλεκπαίδευσης, που είναι τόσο διαφορετικό από το μάθημα της τάξης. Κι όμως, τους το επιβάλλει Κυριακή απόγευμα η υπουργός! Αποκλειστικά και μόνο για λόγους εντυπώσεων!

Σε πολλά ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα προβλέπεται μία εβδομάδα διακοπών μέσα στον Φεβρουάριο, ώστε, τα παιδιά να χαρούν τον χιονιά. Εδώ, ειδικά στα νότια, τον βιώνουμε σπάνια.

Γι` αυτό παιδιά, εκπαιδευτικοί και γονείς σήμερα κλείνουν την οθόνη και χαίρονται το χιόνι! Με την απαραίτητη προσοχή. Και, φυσικά, να μην διανοηθεί το υπουργείο να επιβάλει καταγραφή απουσιών, όταν είναι γνωστό ότι πολλά σπίτια θα αντιμετωπίζουν δυσκολίες για σύνδεση με την τάξη».