Η τηλεφωνική γραμμή «1142» δέχθηκε χθες (20/11) συνολικά 347 κλήσεις σε σχέση με τις 235 κλήσεις που είχε δεχθεί την πρώτη ημέρα, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Υγείας.
Από αυτές, 87 αφορούσαν καταγγελίες, 55 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος, 108 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο, 63 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν, 20 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο και 14 αφορούσαν σε άλλο ζήτημα.
Η τηλεφωνική γραμμή «1142» ενημέρωσης και υποστήριξης για καπνιστές και μη τέθηκε χθες σε λειτουργία στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου.
Καλώντας στο «1142», κάποιος μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία για την απαγόρευση του καπνίσματος, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και να αναφέρει παραβάσεις της σχετικής νομοθεσίας, που υπέπεσαν στην αντίληψή τους.