Η ανάρτηση του Νίκου Πλακιά περιλαμβάνει καυστικό σχολιασμό για παραιτήσεις, παλαιότερες αντιπαραθέσεις και το σύνθημα που συνδέθηκε με την υπόθεση των Τεμπών, με αιχμές για «γαργάρες» και σιωπές όσων είχαν τοποθετηθεί δημόσια.

Σε νέα δημόσια παρέμβαση με έντονο φορτίο αιχμών και υπονοουμένων, ο Νίκος Πλακιάς σχολιάζει τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από την υπόθεση των Σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, επανερχόμενος σε μια ήδη τεταμένη δημόσια συζήτηση που περιλαμβάνει παραιτήσεις, παλαιότερες αντιπαραθέσεις και το επίμαχο σύνθημα που είχε συνδεθεί με το τραγικό γεγονός. Στο επίκεντρο της ανάρτησής του βρίσκεται η Μαρία Καρυστιανού, με τον ίδιο να αφήνει αιχμές για τη στάση προσώπων που είχαν πρωταγωνιστήσει στον δημόσιο διάλογο, ενώ σήμερα, όπως υπονοεί, εμφανίζονται να αποστασιοποιούνται ή να αποφεύγουν παλαιότερες τοποθετήσεις, χρησιμοποιώντας ιδιαίτερα καυστική γλώσσα και αναφορές σε «σιωπές» και «γαργάρες».

Με αιχμηρό όσο και γλαφυρό τρόπο σχολίασε ο Νίκος Πλακιάς την παραίτηση του Βασίλη Κοκοτσάκη από το κόμμα «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» της Μαρίας Καρυστιανού.

Η καυστική κριτική

Ο πατέρας που έχασε τα δίδυμα κορίτσια του και την ανιψιά του στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, με αφορμή την παραίτηση από το κόμμα Καρυστιανού του πραγματογνώμονα Β. Κοκοτσάκη - με τον οποία είχε έρθει σε σύγκρουση - καυτηριάζει την κριτική που είχε δεχθεί όλα αυτά τα χρόνια. Σε όσους τον κατηγορούσαν δε, τους καταλογίζει ότι το έκαναν... γαργάρα.

Απευθυνόμενος στον Ευάγγελο Βλάχο, που έχασε τον αδελφό του στο δυστύχημα των Τεμπών, ο Νίκος Πλακιάς διερωτάται καυστικά: «Τελικά ποιον εννοούσε αυτό το σύνθημα; Λες να είμασταν εμείς η Μαφία; Ακόμα μπερδεμένος είμαι» για να προσθέσει: «Και τι έγινε με όλους εκείνους που το φώναζαν; Πολύ listerine έπεσε»...

Η ανάρτηση Πλακιά:

«Εδώ που κάθομαι @EvanVlacho και σκέφτομαι τα όσα περάσαμε τρισήμιση χρόνια τώρα, δεν μπόρεσα να καταλάβω πότε εκείνο το σύνθημα:
Εμείς με την Μαρία εσείς με την Μαφία !!!
Τελικά ποιον εννοούσε αυτό το σύνθημα ;
Λες να είμασταν εμείς η Μαφία ;
Ακόμα μπερδεμένος είμαι.
Και τι έγινε με όλους εκείνους που το φώναζαν ;
Πολύ listerine έπεσε.

Δείτε την ανάρτηση