Στις 6 Ιουνίου 2024, ο δημοσιογράφος Γρηγόρης Σερέτης φιλοξενεί στη ραδιοφωνική εκπομπή του στον Focus FM 103.6 τη Μαρία Καρυστιανού. Ο δημοσιογράφος ρωτά την Καρυστιανού εάν θεωρεί ότι τα θύματα της σιδηροδρομικής τραγωδίας ήταν πάνω από 57.

Η Καρυστιανού απαντά θετικά λέγοντας ότι προκύπτει «από τους πραγματογνώμονες και από τους αυτόπτες μάρτυρες ότι τα θύματα ήταν πολύ περισσότερα».

Στις 3 Οκτωβρίου 2024, ο Σύλλογος του οποίου προεδρεύει η Καρυστιανού απέστειλε επιστολή στην Επιτροπή JURI, η οποία κοινοποιήθηκε και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, με αίτημα –κατ’ εφαρμογήν του άρθρου 3 του ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ VII του Κανονισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου– να μην επικυρωθεί η υποψηφιότητα του Απόστολου Τζιτζικώστα ως επιτρόπου «Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού» λόγω σύγκρουσης συμφερόντων.

Στο προοίμιο της επιστολής διαβάζουμε: «Στις 28 Φεβρουαρίου 2023, σύγκρουση μεταξύ επιβατικής αμαξοστοιχίας και εμπορικής αμαξοστοιχίας στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη είχε ως αποτέλεσμα 57 νεκρούς, τουλάχιστον έναν αγνοούμενο και 180 σοβαρά τραυματίες».

Η διατύπωση, φαντάζομαι, είναι ξεκάθαρη σε όσους γνωρίζουν την ελληνική σε βασικό επίπεδο. Οι νεκροί είναι 57 κατά παραδοχή (και) του Συλλόγου Θυμάτων της Σιδηροδρομικής Τραγωδίας των Τεμπών.

Στις 7 Μαρτίου 2025, ο δημοσιογράφος ξαναθυμάται το ηχητικό της εκπομπής του Ιουνίου και το αναρτά εκ νέου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χωρίς επισήμανση ότι πρόκειται για παλαιό βίντεο που έχει ήδη αναιρεθεί ακόμη και από την ίδια την Καρυστιανού.

Θα περίμενε κανείς, η ίδια η περί ης ο λόγος να τοποθετηθεί και να ξεκαθαρίσει τη θέση της. Δεν το έκανε για τους δικούς της λόγους.

Ποιος τοποθετήθηκε; Ο βουλευτής της Ελληνικής Λύσης Βασίλης Γραμμένος, ο οποίος με χορηγούμενη (επί πληρωμή, δηλαδή) ανάρτηση προάγει ψεκασμένες θεωρίες που έχουν καταρριφθεί από την έρευνα.

Γιατί; Διότι γνωρίζει πολύ καλά ότι το κοινό του απολαμβάνει κάθε είδους... αεροψεκασμούς.