Το πρώτο Digital Beach Summit στην Ελλάδα, με θέμα τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή, που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Δήμου Πρέβεζας Παρασκευή 3 και Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021, στην παραλία Μονολιθίου της Πρέβεζας υπό την αιγίδα των υπουργείων Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Ανάπτυξης και Επενδύσεων καθώς επίσης της ΚΕΔΕ και του ΕΟΤ.
Για τον ελληνικό τουρισμό μίλησε η ευρωβουλευτής Εύα Καϊλή κατά τη διάρκεια του 1st Digital Beach Summit στο Μονολίθι Πρέβεζας.
Τόνισε πως η βιωσιμότητα του τουρισμού θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο. Ήδη όπως είπε, όλο και περισσότεροι τουρίστες επιθυμούν ταξίδια με το μικρότερο δυνατό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.
Η ευρωβουλευτής του ΚΙΝΑΛ κ. Καϊλή έθεσε ως στόχο την αύξηση της τουριστικής περιόδου της χώρας με διάφορους «έξυπνους τρόπους» ενώ, εμφανίστηκε αισιόδοξη στην πιθανότητα η Ελλάδα να γίνει στο μέλλον κορυφαίος τουριστικός προορισμός.
Πώς όμως θα γίνει αυτό; Όπως σημείωσε, το Ταμείο Ανάκαμψης θα βοηθήσει τις χώρες του Νότου να «καλύψουν» τη διαφορά με αυτές του Βορρά τόσο ψηφιακά όσο και σε θέματα υποδομών. Συμπλήρωσε πως θα ο χειμερινός τουρισμός παρέχει τεράστιες προοπτικές και «δυστυχώς δεν τον έχουμε ως προτεραιότητα».
Με την σειρά του ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης ανέφερε πως η πανδημία δημιούργησε προκλήσεις όπως η βιωσιμότητα, η ασφάλεια και η ψηφιοποίηση του τρόπου προβολής του τουριστικού προϊόντος, στις οποίες «πρέπει να ανταπεξέλθουμε».
Τέλος, αναφέρθηκε στην τεράστια προσπάθεια του ΕΟΤ πάνω στην προβολή του τουριστικού προϊόντος λέγοντας πως πλέον, το 70% προβολής είναι ψηφιακές καμπάνιες.
Στη συζήτηση συμμετείχαν Έλσα Έξαρχου (CEO, Branding Greece), Γιάννης Γιαννάτος (CEO & Founder, Panadvert), Χρήστος Ιωάννου (CEO, Mast Hotels & Resorts), Κατερίνα Σαριδάκη (Director, CapsuleT Travel & Hospitality), Γιάννης Τσάκαλος (CEO, AQ Strategy).
Τη συζήτηση συντόνιζε ο δημοσιογράφος Νίκος Φιλιππίδης.
Αναλυτικά το πρόγραμμα:
1st-Digital-Beach-Summit_Final-Program_Final