«Η πρώτη εικόνα που έχουμε δείχνει ότι δεν εμπλέκεται άλλο αυτοκίνητο στο χθεσινό δυστύχημα στη Βούλα, όπου έχασε τη ζωή του ο οδηγός, αδελφός της βουλευτού της ΝΔ Κατερίνας Μονογυιού, και τραυματίστηκε η σύζυγός του. Συγκεντρώνουμε βίντεο από κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας της περιοχής, ενώ έχουμε αναθέσει σε ειδικό πραματογνώμονα να συντάξει πόρισμα».

Αυτά τονίζουν στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων πηγές της Τροχαίας για το σοκαριστικό τροχαίο δυστύχημα, όπου το πολυτελές όχημα των 800 ίππων, που οδηγούσε 45χρονος, έφυγε ξαφνικά από την πορεία του, έπεσε πάνω σε δένδρο και τυλίχθηκε στις φλόγες, με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο ο οδηγός.

Όπως έγινε γνωστό, αυτή ήταν η πρώτη βόλτα που έκανε με το πολυτελές αυτοκίνητο ο άτυχος οδηγός, η σορός του οποίου βρίσκεται στο Ασκληπιείο της Βούλας.

‘Οσον αφορά τη σύζυγό του νοσηλεύεται σε σοβαρή κατάσταση, αλλά, ευτυχώς, εκτός κινδύνου στο Γενικό Κρατικό Νίκαιας.

Σημειώνεται, τέλος, ότι προανάκριση για το δυστύχημα διενεργεί η Τροχαία Ελληνικού.

“Αδεrφέ μου!”

Στην κατάθεση που έδωσε στην Τροχαία Ελληνικού ένας από τους δυο φίλους του που ακολουθούσαν το super car και αποκαλύπτει το protothema.gr, προκύπτουν συγκλονιστικές λεπτομέρειες για όλη τη δραματική διαδρομή.

Ολη η κατάθεση έχει ως εξής:

«Είμαι φίλος του (σ.σ αναφέρει το όνομα του στενού φίλου του Μονογυιού) και μεταβήκαμε μαζί με τον Μονογυιού Γεώργιο, περί τις 20:15 μαζί στην περιοχή κοντά στο Ασκληπιείο Βούλας για να παραλάβει ο Μονογυιός ένα αυτοκίνητο με γερμανικές πινακίδες. Και ξεκινήσαμε προς την οικία του στη Βουλιαγμένη για να σταθμεύσει εκεί. Στη λεωφόρο Ποσειδώνος κινούνταν μπροστά ο Μονογυιος, πίσω η Porsche και πιο πίσω εγώ.Ήταν αυτοκίνητο μάρκας Porsche Cayenne χρώματος λευκού ιδιοκτησίας του Μονογυιού Γεωργίου το οποίο είχε αι αυτό γερμανικές πινακίδες. Κινούμασταν με ταχύτητα περίπου 80 χιλιόμετρα καθώς είχε φυσιολογική κυκλοφορία και δεν ήταν κενός ο δρόμος. Ο Μονογυιός πήρε τη δεξια στροφή στο ύψος της λεωφόρου Βουλιαγμένης και αστη συνέχεια την πήρε ο (σ.σ αναφέρεται στο όνομα του οδηγού της Porsche Cayenne). Και όταν πήρα και εγώ αυτή τη στροφή είδα τον Σπ… να σταθμεύει και το αυτοκίνητο του Μονογυιού στη νησιδα μετά τη λεωφόρο Βάρης να έχει πέσει σε εγώ πήγα προς το αυτοκίνητο. Πήγα να ανοίξω την πόρτα του Μονογυιού και αυτό δεν άνοιγε. Ο Σπ… έβγαλε την Αθηνά και μετά με βοήθησε και βγάλαμε τον Μονογυιο από τη θέση του οδηγού ενώ το όχημα ειχε αρχίσει να πιάνει φωτιά. Τον βγάλαμε έξω και εκείνος δεν αντιδρούσε καθόλου και ειχε εγκαύματα σε αρκετά σημεία του σώματος του. Αλλοι διερχόμενοι κάλεσαν το ΕΚΑΒ και το 100 και το όχημα κάηκε όλο».

Με την κατάθεση αυτή γίνεται αντιληπτό ότι η κραυγή «αδερφέ μου!» στο βίντεο που δημοσιεύει το protothema.gr, προέρχεται από τους φίλους του Τζώρτζη.

Ο πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων, Παναγιώτης Μαδιάς, τόνισε στην ΕΡΤ ότι δεν έχουν εντοπιστεί εμφανή ίχνη πλαγίας ολίσθησης ή τροχοπέδησης, μικρής ή μεγάλης έκτασης. “Είναι ανύπαρκτα τα ίχνη” είπε χαρακτηριστικά.

Σε οπτικό υλικό από κάμερα ασφαλείας, διακρίνονται περαστικοί να τρέχουν προς το αυτοκίνητο που έχει τυλιχτεί στις φλόγες για να βοηθήσουν τους επιβαίνοντες.

 

Το μεγάλο ερωτηματικό

Προβληματισμένος για το γεγονός ότι η μοιραία Ferrari που οδηγούσε ο Τζώρτζης Μονογυιός άρπαξε φωτιά τόσο εύκολα στο χθεσινοβραδινό αυτοκινητικό δυστύχημα στη Βούλα, εμφανίστηκε στον ΣΚΑΪ ο πολύπειρος ειδικός πραγματογνώμονας της τροχαίας, Παναγιώτης Μαδιάς.

Όπως ανέφερε «στο ρείθρο της νησίδας έχουμε δύο σημεία: και τον εμπρόσθιο δεξιό διευθυντήριο τροχό του αυτοκινήτου, και τον αριστερό τροχό, που σκαρφάλωσε πάνω στο ρείθρο. Εν συνεχεία το όχημα εκτρεπόμενο αριστερόστροφα, προσέκρουσε πιθανότατα (σ.σ δεν έχει δει ακόμα το αυτοκίνητο) με το οπίσθιο δεξιό του τροχό πάνω στον κορμό του δέντρου, και εν συνεχεία το όχημα στράφηκε διαγώνια προς την αντίθετη κατεύθυνση του δρόμου… Αλλά αυτό που μού κάνει εντύπωση και το ερώτημα από το βίντεο που είδα. Δεν έπρεπε να πάρει φωτιά το αυτοκίνητο με τέτοια ευκολία που πήρε φωτιά».

Όπως εξήγησε ο κ. Μαδιάς, η πρώτη, ίσως και μοναδική επαφή του αυτοκινήτου, ήταν με τον κορμό του δέντρου με τον οπίσθιο δεξιό τροχό, και έγινε και η αποκόλληση του τροχού στο σημείο αυτό.

«Επειδή αυτό το αυτοκίνητο έχει τον κινητήρα πίσω, και πάλι, και με τμήμα του κινητήρα, και με τμήμα του διαμερίσματος του κινητήρα που προσέκρουσε σε σταθερό, πακτωμένο άκαμπτο εμπόδιο, δεν έπρεπε, η πρώτη μου εκτίμηση, να πάρει το αυτοκίνητο φωτιά με τόση ευκολία» υπογράμμισε.