Μισή δόση για ολόκληρο το 2021 θα έχουν τη δυνατότητα να καταβάλλουν οι δανειολήπτες της Τράπεζας Πειραιώς, οι οποίοι ολοκλήρωσαν εννέα μήνες υπό καθεστώς moratorium και πλέον πρέπει να επανέλθουν σταδιακά στην κανονικότητα.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η τράπεζα συνεχίζει να στηρίζει τους πελάτες της που πλήττονται οικονομικά από την πανδημία, δίνοντας τη δυνατότητα σε δανειολήπτες, των οποίων έληξαν οι αναστολές πληρωμών που δόθηκαν στο πλαίσιο των μέτρων λόγω Covid-19, να επανέλθουν σε κανονική αποπληρωμή των δανείων τους σε διάστημα 18 μηνών.
«Η επαναφορά γίνεται μέσω ειδικού προγράμματος μειωμένων καταβολών, σταδιακά αυξανόμενων (step up), ενώ η ένταξη στο πρόγραμμα διενεργείται εξ ολοκλήρου ηλεκτρονικά και με ασφάλεια, με τη χρήση ηλεκτρονικών υπογραφών», τονίζεται χαρακτηριστικά και προστίθεται: «Οι πληττόμενοι δανειολήπτες που βρίσκονται σε αναστολή πληρωμών, με την πάροδο του εννεαμήνου και τη λήξη των αναστολών, μπορούν να καταβάλλουν μέρος της δόσης τους για τους επόμενους 18 μήνες και συγκεκριμένα το 50% αυτής για το σύνολο του 2021 και το 75% της δόσης για το πρώτο εξάμηνο του 2022. Έτσι, θα επανέλθουν στην αποπληρωμή του 100% της δόσης τους το δεύτερο εξάμηνο του 2022, με ισόχρονη επιμήκυνση της διάρκειας του δανείου τους».
Αξίζει να αναφερθεί ότι η Τράπεζα Πειραιώς έχει «παγώσει» δάνεια, ύψους 5,3 δισ. ευρώ, εκ των οποίων 2,1 δισ. ευρώ στεγαστικά, 1,7 δισ. ευρώ επιχειρηματικά, 1,3 δισ. ευρώ εταιρικά και 300 εκατ. ευρώ καταναλωτικά.
Οι δανειολήπτες μπορούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα χωρίς επίσκεψη στο κατάστημα, με τηλεφωνική επικοινωνία με την τράπεζα, ενώ, με νέα υπηρεσία που προσφέρει η Τράπεζα Πειραιώς, η διαδικασία μπορεί να ολοκληρώνεται και εξ αποστάσεως. Ειδικότερα, το αίτημα αξιολογείται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας, χωρίς να απαιτείται η κατάθεση πρόσθετων στοιχείων. Για τη διευκόλυνση των πελατών και την αποφυγή της φυσικής παρουσίας τους στο κατάστημα, η Τράπεζα Πειραιώς εγκαινιάζει την υπηρεσία υπογραφής συμβατικών εντύπων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα στοιχεία των πελατών καταχωρούνται μέσω e-mail και στη συνέχεια, η διαδικασία ολοκληρώνεται με ασφάλεια, με τη λήψη ηλεκτρονικών υπογραφών.