Έναν αριθμό 18 ατόμων για προσωποπαγή θέση σταθμάρχη είχε ζητήσει ο ΟΣΕ μέσω της κινητικότητας, λόγω έλλειψης προσωπικού. Παρόλα αυτά, ενδιαφέρον είχαν εκδηλώσει μόνο δύο εργαζόμενοι.

Πιο συγκεκριμένα για τις 18 θέσεις σταθμάρχη του ΟΣΕ παρότι συνεπάγονται και καλύτερες μισθολογικές απολαβές, έκαναν αίτηση μόνο ο μοιραίος σταθμάρχης της Λάρισας, Βασίλης Σαμαράς, που προκάλεσε το φονικό σιδηροδρομικό δυστύχημα και ακόμη ένα άτομο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία προσωπικού που παρουσιάζει το protothema.gr, ο σταθμάρχης που συνελήφθη μετά την κατάθεσή του από την ελληνική αστυνομία, είχε προσληφθεί στον ΟΣΕ στις 6 Φεβρουαρίου του 1989. Με το νόμο περί κινητικότητας 3891/11 (γνωστό ως νόμο Ρέππα) ο Σταθμάρχης στις 27 Απριλίου του 2011 ζήτησε μετάταξη από τον ΟΣΕ σε άλλο φορέα του δημοσίου όπου μετακινήθηκε στις 2 Μαΐου του 2011.

Δείτε το σχετικό έγγραφο:

OSE1

Έντεκα χρόνια μετά, στις 13 Απριλίου 2022, ο συγκεκριμένος κατέθεσε αίτηση για νέα μετάταξη σε μία από τις 18 θέσεις Σταθμάρχη που ζήτησε ο ΟΣΕ μέσω του συστήματος κινητικότητας. Τελικά επελέγη από την τριμελή επιτροπή του ΟΣΕ που συστάθηκε για τον σκοπό αυτό.

Έτσι, με το «νόμο Ρέππα» περί κινητικότητας επέστρεψε στον ΟΣΕ ως σταθμάρχης σε προσωποπαγή θέση στις 14 Ιουνίου 2022. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει όριο ηλικίας για αυτούς που πηγαίνουν με μετάταξη.

Ο μεταταχθείς υπάλληλος εκπαιδεύτηκε στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του ΟΣΕ στην οποία προΐσταται από το 2015 η κα Βίκυ Στυλιαρά που τοποθετήθηκε μόλις ανέλαβε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

Ο Σταθμάρχης ξεκίνησε 1η Αυγούστου του 2022 τη βασική εκπαίδευση Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας για την ειδικότητά του, με το θεωρητικό πρόγραμμα να ολοκληρώνεται στις 22 Οκτωβρίου 2022, με 712 ώρες, ενώ παρακολούθησε και Πρόγραμμα Ηλεκτροκίνησης.

Δείτε το έγγραφο από την Διεύθυνση Εκπαίδευσης και Κατάρτισης του ΟΣΕ για την διάρκεια εκπαίδευσης των μεταταχθέντων:

OSE2

Από τις 24 Οκτωβρίου ξεκίνησε η πρακτική του εκπαίδευση στους Σταθμούς Δικαιοδοσίας τους και στις 23-24 Ιανουαρίου 2023 έδωσε τις σχετικές εξετάσεις. Στη συνέχεια ξεκίνησε να εργάζεται στο Σταθμό της Λάρισας.

Σχετικά με τη συζήτηση για το αν θα έπρεπε να υπάρχουν δύο σταθμάρχες στη νυχτερινή βάρδια, όπως φαίνεται και από τα φύλλα προσωπικού του 2016 και του 2017 που δημοσιεύει το protothema.gr, πάντα εργαζόταν ένα άτομο και όχι δύο, κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Δείτε τα φύλλα προσωπικού:

OSE3-1
OSE3-5