Αντίστροφα μετράει για την ανακοίνωση από τον Κυριάκο Μητσοτάκη του σχεδίου επιστροφής στην καθημερινότητα. Ιδιαίτερο βάρος δίνεται στην επαναλειτουργία των σχολείων για την οποία ο πρωθυπουργός εξετάζει διαφορετικά σενάρια.
Πιθανότερη ημερομηνία έναρξης των μαθημάτων στη Γ’ Λυκείου, είναι η 11η Μαϊου και δεν αποκλείεται στην ίδια ημερομηνία να ξεκινήσουν μαθήματα και στις υπόλοπες τάξεις του Λυκείου.
Τελευταία αναμένεται να ανοίξουν τα δημοτικά σχολεία, ενώ εξετάζεται και το σενάριο για εθελοντική συμμετοχή μαθητών είτε από το σπίτι, είτε από το σχολείο.
Επίσης, εξετάζεται η παράταση του σχολικού έτους.
Εκείνο που προβληματίζει το Μέγαρο Μαξίμου είναι η άρνηση πολλών γονέων να επιτρέψουν στα παιδιά τους, ειδικά μικρών ηλικιών, να επιστρέψουν στα θρανία, πολύ περισσότερο με δεδομένο ότι την μέριμνα των παιδιών αυτών για αρκετές ώρες έχουν οι παππούδες που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.
Άλλη μια δύσκολη εξίσωση είναι εκείνη της… χωροθέτησης. Θεωρείται βέβαιο το σπάσιμο των τμημάτων σε μικρότερα το οποίο όμως αυτόματα γεννά την ανάγκη περισσοτέρων αιθουσών και καθηγητών. Η υπερεργασία των καθηγητών δεν συζητείται με δεδομένο πως η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών από την πρώτη κιόλας μέρα κλεισίματος των σχολείων συνέχισαν να στηρίζουν τα παιδιά διαδικτυακά. Επίσης η χρήση καθηγητών άλλων τάξεων (πχ Α’ και Β’ Λυκείου) για την στήριξη της Γ’ Λυκείου δεν φαίνεται να προκρίνεται ως λύση.