Tηλεφωνική επικοινωνία είχε ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, με τον Αιγύπτιο ομόλογό του Μπαντρ Αμπντελάτι, στο πλαίσιο της συνέχειας των επαφών που έχουν πραγματοποιήσει οι δύο ΥΠΕΞ το τελευταίο διάστημα.
Κατά τη συνομιλία τους, οι δύο υπουργοί επιβεβαίωσαν την πρόοδο της ελληνο-αιγυπτιακής Στρατηγικής Εταιρικής Σχέσης και αντάλλαξαν απόψεις για σημαντικά περιφερειακά ζητήματα.
Η συζήτηση περιέλαβε θέματα που αφορούν τη Λιβύη, την Ανατολική Μεσόγειο, καθώς και τις πρόσφατες εξελίξεις γύρω από τις διαπραγματεύσεις ΗΠΑ-Ιράν.
Η ανάρτηση του ΥΠΕΞ: