Σε μοριακό τεστ θα υποβληθεί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής ο οποίος βρέθηκε θετικός στον κορωνοϊό μετά από rapid test στη Βουλή.
«Πάντα προτιμούσα πρώτα να μου λένε τα άσχημα νέα και μετά τα θετικά… Το κακό λοιπόν είναι ότι είμαι θετικός στον κορωνοιό, το καλό όμως είναι ότι χάρις στον εμβολιασμό μου πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά και θα περάσω αυτή την περιπέτεια χωρίς μεγάλη ταλαιπωρία. Χτες είχα κάνει rapid test, όπως σταθερά κάνω 2 φορες την εβδομάδα, το οποίο είχε βγει αρνητικό.
Σήμερα, όμως, κατά τη διάρκεια της συζήτησης στη Βουλή για το νομοσχέδιο για τις άδειες οδήγησης, ένιωσα αδιαθεσία. Επέστρεψα στο γραφειo μου και αμέσως έκανα νεο rapid test το οποιο βγήκε θετικό. Περιμένω σε λίγες ώρες το αποτέλεσμα και του μοριακού, που θα επιβεβαιώσει τη διάγνωση.
Ενημέρωσα αμέσως τον Πρόεδρο της Βουλής. Και αυτονόητα, παραμένω απομονωμένος, ενημερώνω τις επαφές μου και ακολουθώ τις οδηγίες των γιατρών.
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές» έγραψε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο ίδιος.
Νωρίτερα ο υπουργός απέκρουσε με έντονο τρόπο , κατά τη συζήτηση του σχεδίου νόμου για την οδική ασφάλεια, τις αναφορές του εισηγητή του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστου Γιαννούλη ότι η ΝΔ ακολουθούσε «πολιτική τυμβωρυχίας για να ανέλθει στην εξουσία» λέγοντας πως «έχουμε συνηθίσει τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να χρησιμοποιούν αυτές τις τακτικές, ένα φαιδρό και ανερμάτιστο πολιτικό λόγο, έναν λόγο που δεν έχει αρχή, μέση και τέλος» σημειώνοντας ότι η ΝΔ ανήλθε στην εξουσία γιατί ο ελληνικός λαός την επέλεξε.
Σχολίασε τις παρατηρήσεις του κ. Γιαννούλη για την κατάσταση των σιδηροδρόμων, λέγοντας πως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτικοποιήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ με αντίτιμο τα 45 εκατ. ευρώ, για αυτό θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικός όταν μιλάει «για ξεπούλημα και προδοσία» σημειώνοντας ότι το ποσό αυτό «είναι επί της ουσίας το ποσό που δίνουμε για χρόνο υπηρεσιών για τις άγονες σιδηροδρομικές γραμμές ως επιδότηση».
Αναφερόμενος στο νομοσχέδιο, τόνισε ότι ο νόμος του ΣΥΡΙΖΑ για τα διπλώματα οδήγησης «ήταν τόσο καλός που ποτέ δεν εφαρμόστηκε και έθεσε σε ομηρία 150.000 υποψήφιους οδηγούς που δεν μπορούσαν να δώσουν εξετάσεις και να πάρουν δίπλωμα οδήγησης».
Πρόσθεσε δε, ότι με τις προωθούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις διασφαλίζεται η αξιοκρατία και η αξιοπιστία στις εξετάσεις. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέλυσε τους βασικούς άξονες του νομοσχεδίου που προάγουν το αδιάβλητο των εξετάσεων, όπως είναι οι κάμερες κατά την διάρκεια των εξετάσεων, η διεύρυνση του σώματος των εξεταστών και οι επόπτες.
Όσον αφορά τις κάμερες, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι οι κάμερες θα τοποθετηθούν μέσα στο όχημα κατά την διάρκεια της εξέτασης, έχοντας όμως διασφαλιστεί η συγκατάθεση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα. «Διότι σε αντίθεση με το παρελθόν, σε αυτό το νομοσχέδιο η συγκεκριμένη πρόβλεψη είναι πολύ καλά μελετημένη, πολύ προσεκτικά διατυπωμένη και -κυρίως- σέβεται απολύτως τα προσωπικά δεδομένα» τόνισε. Επιπλέον, οι κάμερες θα ανήκουν στο υπουργείο, θα εγκαθίστανται στο όχημα ειδικά και μόνο για τις εξετάσεις και το υλικό θα αποθηκεύεται και θα διατηρείται για ρεαλιστικό, νόμιμο χρονικό διάστημα.
Σε αυτό το χρόνο, το υλικό μπορεί να εξεταστεί είτε δειγματοληπτικά είτε αν γίνει κάποια καταγγελία. Μάλιστα, αν ο νέος οδηγός προκαλέσει ατύχημα, τότε αυτομάτως το καταγεγραμμένο οπτικοακουστικό υλικό θα εξεταστεί για να διαπιστωθεί αν έχει υπάρξει παρατυπία κατά την εξέταση του, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Στο νομοσχέδιο προβλέπονταν ότι ο εκπαιδευτής θα βρίσκονταν στο πίσω κάθισμα του οχήματος, ώστε να μην μπορεί να παρέμβει υπέρ του εξεταζόμενου. Ωστόσο, ο κ. Καραμανλής ακούγοντας τις ενστάσεις των φορέων κατά την συνεδρίαση των κοινοβουλευτικών επιτροπών κατέθεσε νομοτεχνική βελτίωση, με την οποία επιτρέπεται ο εκπαιδευτής να βρίσκεται στο μπροστινό κάθισμα του οχήματος, τονίζοντας όμως πως θα προβλεφθούν ιδιαιτέρως αυστηρές ποινές σε περίπτωση που διαπιστωθεί ακόμα και η παραμικρή προσπάθεια επέμβασης του εκπαιδευτή στη διαδικασία εξέτασης.