Σε τοπ προορισμό για όσους αναζητούν τον επόμενο ταξιδιωτικό τους σταθμό μέσα από το διαδίκτυο, εξελίσσεται σταδιακά η Θεσσαλονίκη, έχοντας ως όπλο τα ψηφιακά μέσα προβολής.
Ενδεικτικό της θεαματικής αλλαγής που έχει επέλθει, στο επίπεδο της αναγνωρισιμότητας, είναι το γεγονός ότι στη διάρκεια του 2022, βάσει στοιχείων της tourix, ο αριθμός των διαδικτυακών αναζητήσεων για την πόλη έχει εκτοξευτεί.
Η μεγαλύτερη αύξηση διαδικτυακών αναζητήσεων καταγράφεται από αγορές, όπως η Γερμανία, η Κύπρος, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Ισραήλ, τα Βαλκάνια αλλά εσχάτως και η Αμερική.
Φεστιβάλ, συνέδρια, μεγάλες εκθέσεις, πολιτιστικά σημεία, αλλά και γαστρονομία είναι ορισμένα από τα όπλα της Θεσσαλονίκης, η οποία ποντάρει πλέον για την προβολή της και στον κινηματογράφο.
Η καμπάνια προβολής της Θεσσαλονίκης στο διαδίκτυο θα συνεχιστεί ακόμη πιο δυναμικά το 2023 και αποδεικνύεται πως φέρνει καρπούς.