Το περιεχόμενο των βαγονιών της εμπορικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη έκανε γνωστό στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ, ο δικηγόρος Βασίλης Καπερνάρος.

Συγκεκριμένα, ο πληρεξούσιος δικηγόρος της εταιρείας που είναι υπεύθυνη για την φύλαξη του ΟΣΕ, αποκάλυψε στον δημοσιογράφο Άρη.Πορτοσάλτε ότι «τα πρώτα βαγόνια ήταν κενά, σκέτες λαμαρίνες».

Ο κ. Καπερνάρος τόνισε ότι βρέθηκαν τρία βίντεο που δείχνουν όλη την διαδρομή της εμπορικής αμαξοστοιχίας από το ξεκίνημα της (Θεσσαλονίκη) μέχρι και το σημείο του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη.

Τα βίντεο, σύμφωνα με τον κ. Καπερνάρο, δείχνουν σε όλο το σύνολο τους τα βαγόνια και μάλιστα η εγγραφή τους είναι πεντακάθαρη, σε σημείο που μπορεί και ένας απλός πολίτης χωρίς ειδικά εργαλεία επεξεργασίας να διακρίνει το φορτίο των βαγονιών.

Συμπληρώνοντας, ξεκαθάρισε ότι τα βίντεο που τα είδε και ο ίδιος, δεν υπάρχει κανένα «παράξενο» φορτίο πάνω στις πλατφόρμες και δεύτερον φαίνονται με ευκρίνεια μόνο λαμαρίνες.

Τέλος, το υλικό έχει κατατεθεί στην δικαιοσύνη και στον υπεύθυνο ανακριτή

Η ανακοίνωση της Hellenic Train για την εμπορική αμαξοστοιχία: 

Σύμφωνα με την εταιρεία, η εμπορική αμαξοστοιχία είχε 13 βαγόνια, τα τρία εκ των οποίων -αυτά που εκτροχιάστηκαν- στα Τέμπη μετά τη σύγκρουση με την αμαξοστοιχία InterCity μετέφεραν λαμαρίνες. Τα υπόλοιπα μετέφεραν παρασκευάσματα διατροφής, μπύρες και σύρματα από σίδηρο ενώ τα δύο τελευταία κοντέινερ, το 12ο και το 13ο, ήταν άδεια, όπως υποστηρίζει η Hellenic Train.

«Με γνώμονα την πλήρη διαλεύκανση της τραγωδίας στα Τέμπη, η Hellenic Train επαναλαμβάνει τη σταθερή της δέσμευση για συνεργασία, από την πρώτη στιγμή, παρέχοντας όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, με απόλυτη διαφάνεια και υπευθυνότητα σε κάθε αρμόδια αρχή. Με σεβασμό στο αίτημα των οικογενειών των θυμάτων και της κοινωνίας για την αλήθεια, η εταιρεία συνεχίζει να συμβάλλει ενεργά στη διερεύνηση της υπόθεσης», αναφέρει αρχικά στην ανακοίνωσή της η Hellenic Train.

Και συνεχίζει: «Η εταιρεία έχει ήδη παραδώσει όλα τα απαιτούμενα δεδομένα στις αρμόδιες αρχές και έχει απαντήσει σε κάθε σχετικό ερώτημα. Το θέμα του φορτίου της εμπορευματικής αμαξοστοιχίας 63501 έχει ήδη διευκρινιστεί, στο πλαίσιο της Ερώτησης 2506/03.03.2023, που κατατέθηκε στη Βουλή των Ελλήνων».