Η νέα διαφημιστική καμπάνια της bwin σε αθλητικό στοίχημα και καζίνο μάς ταξιδεύει στον χρόνο, δείχνοντας παράλληλα πώς είναι το παιχνίδι σήμερα!
Από τη μία, η Αγγλία του 19ου αιώνα. Το ποδόσφαιρο στην πρώιμη μορφή του, με ξύλινα δοκάρια χωρίς δίχτυα, δυνατά μαρκαρίσματα, λάσπη και μπάλες από αυτό το χαρακτηριστικό καφέ δέρμα. Από την άλλη, η Γαλλία του 18ου αιώνα. Άλογα, ξύλινη ρουλέτα σε κάρο, κοστούμια εποχής, πονταρίσματα με πέτρες και κόσμος στους δρόμους να παρακολουθεί το νέο παιχνίδι.
Μαζί με εκείνους που συμμετέχουν ή βλέπουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όμως, υπάρχουν και κάποιοι αμφισβητίες. Και στις δύο περιπτώσεις! Ο… Άγγλος λόρδος, ο οποίος βλέπει το τάκλιν που ρίχνει τον αντίπαλο στη λάσπη αναρωτιέται αν το «όμορφο παιχνίδι» είναι πραγματικά… τόσο όμορφο. Ο Γάλλος, από την άλλη, με την περούκα του, χασμουριέται με μια χαρακτηριστική σνομπ διάθεση και αποκαλεί «βαρετή» τη ρουλέτα. Οι άνθρωποι της εποχής , οι οποίοι δεν μπορούσαν να κατανοήσουν την εξέλιξη που θα είχαν τα δύο παιχνίδια, μεταφέρονται μέσω της χρονομηχανής της bwin στο σήμερα! Και βλέπουν πως τα «βαρετά» του παρελθόντος, εξελίσσονται στα παιχνίδια του μέλλοντος! Οι πρωταγωνιστές βρίσκονται ξαφνικά σε ένα sports bar και σε μια μεγάλη αίθουσα καζίνο αντίστοιχα, όπου μένουν άναυδοι από τα όσα προσφέρει η bwin μέσω μιας μικρής ηλεκτρονικής συσκευής!
Αμέτρητα πρωταθλήματα, χιλιάδες στοιχηματικές επιλογές και ένα app που κάνει το παιχνίδι… παιχνιδάκι, καθώς και live ρουλέτα, τραπέζια μπλακτζάκ, πόκερ και ζωντανά παιχνίδια! Οι πρωταγωνιστές επιστρέφουν στην εποχή τους με το κινητό στο χέρι, χαρούμενοι που βρήκαν επιτέλους το παιχνίδι που τους αρέσει. Στο app της bwin.
Εκπροσωπώντας την bwin, ο Γιάννης Καποδίστριας δήλωσε: «Με πολλή δημιουργικότητα, χιούμορ και ταλαντούχους συντελεστές, η νέα καμπάνια της bwin έρχεται να διαφοροποιηθεί σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον. Ήδη τα μηνύματα που λαμβάνουμε δείχνουν πως το κοινό έχει αγαπήσει την καμπάνια και απολαμβάνει τις ταινίες με τα εξαιρετικά production values. Αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα μάρκετινγκ της bwin που εργάστηκε για το project, υποστηρίζοντας μια πρωτότυπη δημιουργική ιδέα της Frank & Fame, την οποία υλοποίησε άψογα η εταιρία παραγωγής Top Cut Modiano, με σκηνοθέτη τον Βασίλη Μπουραντά».
Δείτε το tv spot για το ποδόσφαιρο:
Δείτε το tv spot για το καζίνο: